• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Inanna Li skrev 2011-05-25 14:43:06 följande:
    Tack min vän! Hoppas dina små-Enyor har boat in sig nu Hjärta!
    Jag hoppas det men man nojar ju hela tiden för att man känner för lite el känner för mycket. Skrattande
  • Enya70
    Rowanda skrev 2011-05-25 15:48:30 följande:
    Sitter utanför kliniken. Av mina 12 ägg blev bara ynka ett befruktat!!! Vilken besvikelse! Trodde i min enfald att pigga äggstockar inte innebär kassa ägg!! Ska nu på ET och får sätta min tro till ananasen jag åt i söndags Grattis till fina äggskördar!!
    Åh, jag förstår att du är besviken. Men nu håller vi tummarna för det enda ägg som verkar starkt och piggt. Lycka till med ET!
  • Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-05-25 20:12:08 följande:
    Nix, ruvardag 7 idag och ska försöka hålla mig ifrån tjuvtestandet de närmsta dagarna. Kanske, kanske på lördag (beroende på hur ruvningen utvecklas). 
    Hej Fjällis, hur känner du dig då? Har du återfått hoppet litegrann?

Jag är ju bara på RD5 men är hård i magen, har ont i tjejmagen varje dag och är VARM.
    Har haft 37.7 två kvällar på rad nu. Brukar ligga på 36.8 på morgonen så ngn slags "feber" är det...

Men jag är som du Zinfandel, jag brukar få alla symptom i boken så av detta kan man sluta sig till absolut INGET än så länge {#emotions_dlg.flower}

Kram och lycka till alla ni andra ruvare!
  • Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-05-25 21:36:38 följande:
    Japp, min läkare föreslog att jag ska ta Pred på morgonen eftersom det är uppiggande. Men trots att jag tar det på morgonen så förblir jag pigg (i det närmaste speedad) nästan dygnet runt{#emotions_dlg.djavulsk}
    Samma här. Vaknar sjuttioelva gånger per natt. Har räknat med att det är prednisolonet. Jag ska ta 2 tabletter om dagen och då har jag tagit en på morgonen och en på kvällen (2*250 mg). Tar du alltihop på morgonen?
  • Enya70
    tjej 38 skrev 2011-05-25 21:48:07 följande:
    Rd 14 svagt plus på stickan ska testa i morgon. Igen
    Nejmen oj, så himla kul! Stort grattis!
  • Enya70
    No Ka Oi skrev 2011-05-26 06:58:44 följande:
    Jag gjorde det! Jag gjorde listan längre! Jag är gravid!
    Oj vad kul! Det bara sprutar fram plus nu. Fantastiskt roligt!
    Hoppas det finns några kvar till oss som fortfarande ruvar Skäms

Grattis kramar {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    Mia69 skrev 2011-05-26 10:48:48 följande:
    Fått besked nu; 8 befruktade, så jag får vara nöjd. Förra gången var det ju högre befruktningsgrad men jag misstänkte att det skulle vara sämre idag. Nu blir det kanske en blastis på måndag. Jippi!Skrattande
    Det var ju ändå jättebra! Stort grattis så långt!
  • Enya70
    Veronica1 skrev 2011-05-26 10:53:17 följande:
    8 befruktade är inte dåligt, Grattis! Håller tummarna för dig Glad

Själv så ska jag på VUL imorgon, så jag hoppas på fina blåsor.
    Lycka till imorgon Veronica!
  • Enya70

Åh skulle aldrig skrivit ngt igår om molvärk varje dag. Bara för det känner jag intenting idag...
    Åhhhh så frustrerande. Jag vill ju verkligen tro på det här men svårt när man misslyckats så många gånger...
    Har väld rabbats av ruvarblues Rynkar på näsan

• Enya70
    Mia69 skrev 2011-05-26 16:18:15 följande:
    Men du har blivit gravid också tidigare... och molvärk kommer och går när man är gravid... så upp med hakanSkrattande Du har ju 3 mini-enyas att hoppas på!!!
    Åh tack för pepp. Hjärta
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?