Rowanda skrev 2011-05-28 21:14:41 följande:
Hej!
Såg att mitt inlägg från iphonen blev rumphugget och konstigt. Jag tackade för ert pepp. Det skrivs massor här och är en glad och trevlig stämning i allt det jobbiga, det är fint.
Vad tapper du är Zinfandel, den inställningen du har är ju så klok och beundransvärd.
Fjällsippan, är du verkligen övertygad om att du inte kan vara gravid? Såg att du hade testdag 2/6. Själv testade jag minus tills BIM+3 när jag väntade sonen.
Jag var på ET 25/5 och var inte lika besviken efter det. Av mina 12 ägg blev ju bara ett befruktat. Jag hade väntat mig bättre eftersom jag är lättstimulerad (idiot som man är). Trodde äggen var kassa, men han sade att äggen behövde microinjektion och att det kunde vara orsaken till våra svårigheter att få barn. Nu ruvar jag i alla fall och testar 10/6. Men vi har knappast råd med ett IVF till. Vi har byggt hus i fjällen och har fullkomligt dränerats på besparingar för att inte behöva ta mer lån än nödvändig.
Annars är jag helt såld på Tove Styrkes "High and low"
Nu väntar Progesteron, Pravidel och sängen för en trötter som jag.
Kul med fler ruvarkompisar!! Du får gärna skriva in dig i listan om du har lust så är det lättare att komma ihåg var alla är i proceduren. Gonatt