Snösport: underbar bild
Ja, det är inte utan att man blir lite orolig när man läser om hur kropparna förändras efter dessa tuffa hormonbehandlingar, alla verkar få lite annorlunda cykler, längre mensperioder, mer menssmärta, längre luteal, ingen ÄL.... Nu senast hade jag ÄL-utslag i 3 dagar, vilket också är en aning snurrigt.
Nu ska jag ut och ta min dagliga mil! Jag var träningsfreak i min ungdom, jobbade som instruktör mm. Nu för tiden har jag väldigt svårt för att tänka mig att gå in på ett svettigt gym, jag föredrar friska luften! Så för er som har svårt att komma igång med motion, börja med promenader, öka till powerwalks och lägg sen på vikter om ni känner för det. Samtidigt som ni får motion får ni frisk luft, se er omkring och den för oss viktiga D-viatminen :) Dessutom har jag som egen företagare fått mina allra bästa idéer på mina promenader längs havet Men jag borde styrketräna också.... Nåja, i ett annat liv! Pulver fixar jag inte, jag är för mycket gourmet för det... Hellre bra men rätt mat, men pulver är en bra snabbstart. Imponeras ändå av dem som klarar det, hade aldrig fixat det själv!! Måste tugga