Snösport skrev 2011-03-06 23:26:14 följande:
Innan68, Zinfandeln: mensen kom på lördagskvällen och mensvärken på söndagen vilket var skönt men det blev 3 timmars jättefin åkning i nära pist fast utanför i lössnön givetvis idag innan det började snöa igen och flatljus...gick bättre än jag trott så nu ska det tränas i magen för ryggen kändes men det kasnke är för mensvärken sitter mycket där också. Har fått ännumer fettomage ...min mage har växt i fett sedan jag började med IVF...någon mer som fått mage? Inte ökat i vikt men i fett och mage . hindrade inte skidåkningen så det är ju ok ha,ha,ha,ha!!
Innan68, jo jag blir ju odräglig om jag inte får hålla igång så idrotta och sporta allmänt är min ventil för att må så bra som jag gör fysiskt och mentalt...alla har vi ngt....men kan säga att jag njöt idag på hög nivå så jag nästan blev förvånad själv över vilken lycka jag känner när jag åker puder och det flyter på som man vill.Så nu laddar jag inför samtal med läkaren och ska lyssna på allt innnan vi tar beslut om framtiden.
Tycker du verkar vara en käcktjej också...alla gör vi ju olika grejjer annars hade det varit för trångt på bergen där jag helst vill vara nästan själv
Kram på er alla...nu e det sova som gäller...mensvärk !!
Så mensen kom till slut! Min mage har växt ordentligt sen jag började med IVF. Vikten har tyvärr ökat också
! Vill gärna få lite sportinga baciller från dig. Tror att det skulle minska min depression något att få röra lite på mig.