-
Taget, första samordningsmötet på min segelbåt i sommar då?kattenizze skrev 2011-05-05 15:58:58 följande:Drömfabriken?
-
Zinfandeln: jo vi har celibat 3 dgr före ÄP så killen får spara på sej spermier, funkat mycket bra.
ZIn tar du spirulina? jag gör det lite i vår smoothie är det så att det är bra under ruvning, tänkte du kasnke har koll?
Jag verkar ha fått lite svamp i munnen.....nu efter alla läkemedel mot div i underlivet...hmmm! Jag tar ju astmamedicin så det är ju lite lättare att få det som de brukar säga...får gå på apoteket och se för min tunga är vitare än vanligt. Jag har mycket saliv men har sovit dåligt denna veckan och varit mer stressad än normalt så det har väl passat på att bita ihop. HMMM inte van vid det.
Oj mycket bra som sägs i tråden. -
Kalimero:
Får man mens sent så börja dagen efter sa de till mej...minns inte när jag fick mensen. Pratade med läkaren igår och han sa har du mens spottings så ta sprutan då mensen kör igång på riktigt....själv har jag aldrig spottings då det är full fart från hugget i magen.
Jag började alltså på 1:a mensdag då jag tror jag fick mens supersent på kvällen innan...tar sprutan vid 21.00 eller 22.00 (jag tar alltid vid samma tid varje kväll) Om det är en tisdag ska jag inte börja då för tisdagar passar inte att starta på för kliniken. -
Hönan: Hoppas det går bra i nästa vecka...mitt östradiolvärde var inte så högt en gång(har alltid få ägg) .. men ett-2 finf finfina ägg hade jag ändå!!
Jag kommer ev göra ÄP just innan Kristihimmelfärdshelgen..de sa att jo vi får se men sätta tillbaka det kan vi göra alla dagar, vi jobbar mycket helg om det behövs men plocka ut gör de inte alla dagar. Går ju i Falun.
Zin: Tusan vad snabbttiden går, det är snart onsdag!!!!! Håller alla tummar!!
Kalimero: lite trist när de lyssnar måttligt och inte vill prova ngt nytt. Här kör vi ju med andra positiva mantran så glöm vad kliniken sa! "Jag ska bli gravid, jag ska ha barn" mitt nya mantra...blir mer och mer påstridig i mitt mantra..bankar in i skallen!!! -
Härligt!!! Du är fertil värre...14 ägg..kan jag låna typ flera stycken så jag får långtidsodla en gång hyr du ut dem?turlid70 skrev 2011-05-06 15:43:26 följande:Tack! Känner mig riktig fertil faktiskt
Innan: jo spännande med olika startdagar,..jag har ju få ägg och började som sagt förra gången(första korta gången) 1:a sprutdagen om det inte är en tisdag förståss -
Innan ... jag sprutade ju längre någongång och jag fick ju för stor blåsa istället för fler...kanske också därför de håller sej...
Turild: så snällt!! spännande med ET snart då, så kul när så många håller igång och är i alla olika faser här !
Härlig helg! -
Turild : grattis till ruvningen. Sist fick jag 2 st mycket fina 3 dgrs men jag vill gärna ha tvillingar så han sa då barea att du gillar ju tvillingar eller hur.Japp!
Eyy eller två...bara det blir ett barn!! Håller tummarna för dej nu! -
Boe: ha,ha,ha känns som typiskt sprayhumör
Själv är jag superkänslig ända sedan IVF-resan började men grät inte alls på "Kvällen är din" och kommer väl inte att prioritera det programmet mer....även m jag diggar M.Stenmark....men jag gillar Ingemar Stenmark också hi,hohiho!
Turild: jo, en polare som fick 2 fina embryo tillbaka i Falun och vips tvillingar . hon 35 år, ett barn tidigare på 2 år...så hennes chanser måste ju varit stora värre...lyckades på första försöket. Där kände jag att vissa tar till IVF fast det inte blivit så stora problem men vill ha ett syskon till snarast. Men det är 2 söta tjejer -
Boe: hi,hi jo det var nog därför vi kollade också, fanns inget annat! jo, stenis eller E.T som de börjat kalla honom är cool och speciell...min stil senig och stark men kanske något för smal för min sängkammarsmak...tiden när jag slogs med benknutor är över , don´t like it any more!
-
Innan, Boe: min härliga sambo är 7 år yngre, fd hockeykille och mycket muskler på benen och i övrigt stark...ingen badpojke men avslappnade muskler är så skönt att klämma på!...och en spänd muskel också givetvis inte att förglömma den..hi.,hi.,hi.-.. hoppla är mani fel forum nu?
Innan..är jag glömsk nu eller..är du igång? mensen kommit? tar du sprutor nu? Bara 1 1/2 vecka så är jag igång...tjohoo!