IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Enya: Grattis och håller tummarna för att befruktning går kanon för allihopa!
Enya: Grattis och håller tummarna för att befruktning går kanon för allihopa!
Enya: hua nä det ska du inte behöva uppleva igen!!!!
Har ju själv haft väldigt få ägg men läkarna har ju sagt att de är oftast av bra kvalitet så jag försöker tänka på det och är också alltid lite nervös att de inte lyckas befruktas...men jag har haft tur och det är ju tur vi ska ha nu allihopa!
Hejja Fjällis!! Super bra, super grattis, super perfekt...nu är den lugna ruvarperioden som går så snabbt...NOT. Kramar
slemmis: Vilket arbete ni går igenom för att få ut spermier, måste ju vara gasnka psykiskt jobbigt då för din man kan jag förstå...
Nä har ni lite jobbig historik när det än hände så förstår jag att det kan vara svårt med att ha någon annan som tar tag i din karl så intimt...du borde ju få vara med , ni ska ju kunna apparaten så stå på dej för annars lär du ju inte dej den alls på rätt sätt.
Ni får väl skriva på ett avtal att inte börja ha råsex när hon är närvarande då
min sambo tycker de ska poppa till "runkrummet" lite...sa det lite fint till en sköterska sist att det var tydligen bättre/lättare att få till det på förra stället än nu när ni flyttat och rummet är ganska sterilt...men de bara sa att endel gillade inte det förra rummet och detta är fräschare. Så nu får min kille använda värsta fantasin och tänka på mej värre för att få till det under press...hade ju också velat vara med då men då gör de ju mej startklar.
No Ka Oi: ha ha ha tänkte samma för annars spärras väl min dator helt..kommer ju knappt in på gymmets hemsida för det är ju eventuellt spelsida då det är sport.....
Vad betyder ditt nick på svenska?
Zin hi,hi,hi! härligt, och just då var ju den burken de dyrbaraste eller hur
Själv var jag rädd för att mannen inte skulle lyckas träffa muggen just när det var till att göra provet men nu har han ju klarat det många ggr....IRL så när man har lite kul utanför kroppen och han inte säger ngt så är jag nyfiken och kollar ner så vips har man fått en skvätt upp i ögat = svider kan jag säga, inte att rekommendera och kollegor frågar dagen efter om jag hade inflammation i ögat för det fortfarande var rosarött...hi,hi,hi.. ja,ja..jo lite väl nyfiken är jag ju liksom ibland!
Muskulösa slemmis: ha,ha,ha,ha det kasnke är vanligare än man tror hi,hi!
Härligt att du blev godkänd av din nuvarande då, jag fick mer spela golf, fjällvandra och sova i tält på första dejten...men så är vi ju lite fanatiska aktivitets o friluftsmänniskor bägge två så det gjorde ju inget och dejten gick gallant...hade det varit vinter och skidåkning hade jag nog fallit ännu snabbare
Kalimero: Oj, vilken dag, förstår att den tog på krafterna!!
Dum är du inte och vem vet de sägs ju att livmodern är den bästa platsen och endel har ju fått tillbaka ägg som är väldigt dåliga men som tar sej så varför inte ett mirakel nu...försök tänka så denna ruvningen så får vi se hur det går. Hoppet är det sista som överger en så det är ju inte en svaghet utan en styrka även om det kasnke inte känns så nu.
Kramar!!
Kalimero: det är starkt av dej att "orka" tro efter så många behandlingar.
Vi känner att vi gör vårt sista försök nu för pengarna är helt klart slut om vi inte vil låta lilla huset och lilla båten och förfalla helt då alla pengar de sista åren gått till detta. hade vi haft mycket pengar hade vi eventuellt fortsatt men nu är jag som du helt inställd på att just detta försöket vi gör ska lyckas. Vi har inget fel som hittas så det kan ske naturligt sägs det...så vi hoppas nu helst men sedan får vi skava som vi gjort varje månad så det fixar vi ju säkert resten av livet innan vi ger upp och hoppas på ett mirakel innan dess
Hoppas du blir en av dem som lyckas trots allt som hände igår.