IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
ingen fara , har också en bubbla att släpa på hi.hi....minns nu när du säger det att det var 12 ägg. superduper bra!
ingen fara , har också en bubbla att släpa på hi.hi....minns nu när du säger det att det var 12 ägg. superduper bra!
Boe: jo jag har inte gått upp i vikt mer än ngt kilo men ständigt svullen under behandlingarna fast jag typ har så få blåsor= komiskt...så det är nog helt ok!
turild: ha, ha,ha känner så igen mej hur jag har svårt att fokusera på jobbet under ruvning...alla verkar bli lika
Underverk06: vEM PRATAR MAn med sa ni? ok, sammarbetsläkare så menar du de som går i danmark kanske...jag har distansläkare i Luleå men går ju i Falun för IVF. Eftersom min första gyn inte var så positiv till kvinnor över 40 år valde jag bort så hon inte fick ha ett finger med alls så Falun och jag sa att de bestämmer allt och de är de jag har samtal med mm....bytt gyn men tyvärr är hon inte heller på alls men gör ´VUL med gott humör iaf. Lite trist när man fått ta reda på allt då förundersökningen inte inkluderade allt men nu är man påläst och på.
Jo, trevligt och spännande att det händer så mycket i tråden nu, Lycka till alla!!!
Innan: Härligt att du får börja imorgon! Här är det ju svårt att jobba för tummarna har ju hållts länge nu för alla så därför jag brukar stava som en kråka faktiskt!
Lycka till!!!!!
Fjällsippa: 8 blåsor är ju jättebra tycker jag, innehåller alla ägg så är det ju toppen!
Pralinen Jessica: nej vad trist!!! Vila upp i sommar så funkar säkert FET bättre hela vägen. Kram!!
Nymåne: Superbra att du piggar upp oss lite "äldre"
Innan: men du använde väl bara Apiforc t o m ÄL eller tog du det längre? Jag tycker det låter som vanlig PMS det kan ju kännas som molvärk i upp till 4-7 dgr innan mens ibland...har det sällan nu men sådant kan säkert komma när kropp och hjärna vill olika (hjärnan vill ha barn och kroppen bestämt sej för mens liksom)
Nu ska du ju få till ett finfint embryo som går hela vägen!!
Innan: när jag startade IVF så sa någon som misslyckats att bidrottninggele var så dåligt ioch dumt så jag testade inte heller ...dock har jag svårt att få rätt tjocklek på slemhinnan och provade förra gången och hade den finaste slemhinnan, Mamma Gås och jag testade hon var ju gravid även om det blev MF långt senare så funkade det helt klart i det syfte vi tog det. Men alla kroppar reagerar olika...tror dock varken man ska lyssna på de som misslyckats eller de som tror de vet fakta.
Jag ska testa det en gång till denna gången..funkar det inte så tror jag inte det är Apiforce fel utan mer min kropps fel....tror det kan ha varit det på hon som varnade mej i början av min IVF resa också faktiskt...de skriker fortfarande hur dåligt endel är som andra lyckats med så det är ju induviduellt
Mimmsann: inte kul med mens ibland!! Ha det gott på semestern...hörs efter semestern då !