IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Men söte
Grattis
Jag minns dig från tidigare men tror att jag missat att du var gravid
RUL då måste du ju ha kommit en bit
Men söte
Grattis
Jag minns dig från tidigare men tror att jag missat att du var gravid
RUL då måste du ju ha kommit en bit
Åhhhhh men vad hopp du inger och just idag
Det måste finnas en mening med det
10e insättningen el 10e ivfen?
Jag ska på min 10e Ivf i sommar och de svenska läkarna här verkar tycka att jag är rubbad
Men jag är inte den som ger mig innan jag testat ALLT
Åhhh vad härligt med v 22 då föder du i början av juni
Underbart
Tack snälla
Ja Enya du är definitivt min förebild
Tänker att kan du så kanske jag oxå kan men ibland är det svårt att vara positiv
Ska försöka rycka upp mig nu och vill absolut inte sprida negativ energi men det har varit sååååå jobbigt på sååååå många håll nu en längre tid vilket gör det svårt att se ljust på framtiden,
Nästa vecka ska börja superbra har jag bestämt iaf.
Håller tummarna för fina plus för Linköping och Victoria
Hönan
Jag och myran har varit i kontakt med IVI Barcelona och där gör de både vanlig Ivf och äggdonation
Jag ska på mitt första möte med dem den 11maj
Hemulen
Lycka till idag
Håller tummarna för två små söta eskimåer tillbaka idag.
Skytten
Hoppas sååååå att det bara är ÄL som dröjer.
Har du ingen gyn som kan kolla om blåsan finns kvar åt dig?
Har funderat på en sak en längre tid
Hur gör ni andra?
Har ni någon psykolog ni går och pratar med?
Själv både jobbar och pluggar jag vilket har gjort att jag inte velat boka in ytterligare en sak av rädsla för att det ska göra mig än mer stressad.
Jag har en fantastisk akupunkturtjej som har lyckats stabilisera mina energinivåer så att jag mentalt mår så mycket bättre nu men allt oftare kommer sorgen över mig och jag känner att det blir svårare och svårare att tänka positivt och det känns som att jag bara försöker lura mig själv.
Sorgen känns som ett stort svart djupt hål och trots att jag vet att jag inte kommer att gå omkring och vara olycklig i hela mitt liv så känns det som att jag heller aldrig kommer att få vara lycklig heller.
Det enda sätt jag har lyckats hantera denna situation på är att tänka att det inte är meningen att jag ska få vara lycklig och att det bästa sättet att hantera livet på är att bara acceptera att det inte blir bättre än så här.
Jag gick tidigare till en kurator som kliniken hade knuten till sig en varje session gick bara ut på att jag satt och grät en timme medan kuratorn frågade hur lång tid jag skulle ge det här.
Inte meningen att vara negativ och pessimistisk men jag behöver råd från er hur ni hanterar allt det här.
Att bara förtränga det som jag gör funkar sämre och sämre nu.
Stor kram till alla fantastiska kämpare här inne.
Tack fina ni för feedback
Lillstoran
Ja jag tror nog att vi alla vet att livet inte är rättvist men frågan är hur man hanterar livet när man tycker att man fått mer än man förtjänar och orkar bära
Vi4
Om du bor i Sthlm och har någon psykolog du kan rekommendera KBT får du gärna inboxa mig
Hemulen
Usch och fy för feber men som du sa så hoppas vi att immunförsvaret lämnar eskimån i fred
Lillstoran
Tack för tips med min historia så tror jag inte att det skulle vara några problem med remiss för mig på grund av min tidigare historik men frågan är om det är så bra att gå via landstinget
Dels beroende på vad som förs in i journalerna eftersom vi står i adoptionskö och vilka de remitterar till
Jag ger som sagt inte mycket för kuratorer som är de första man brukar remitteras till
Tack alla söta nu för stöd och engagemang
Ja jag ska absolut ta mig tiden bara jag hittar rätt psykolog och just det faktum du nämnde enya om utredningen var bra
Jag har ju en hel del skrot i mitt förflutna som jag inte tror skulle vara så gynnsamt i en adoptionsutredning
Dessvärre så har jag inget företagsanknutet eftersom jag är egen och jobbar väldigt lite pga heltidsstudier men det ekonomiska löser sig
Linköping
Hoppas såååå att du ska få ett fint plus på Stickan när du väl bestämmer dig för att testa
Skytten
Härligt att ÄL inte har stuckit iväg än