IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tack mamma Gås
Tack mamma Gås
Tack miss B
Och ja mamma gås
Tanken på mig min älskling och bebisen på stranden satte sig verkligen
Men vilket värde ska man lita på
Båda värdena det i dec på 2,2 och nu i feb 0,83 är tagna i början av cykeln dvs cd 2 resp cd 4 och båda är analyserade på samma labb
Läkaren tyckte att mitt resultat från dec lät osannolikt
Själv vet jag inte vad jag ska tro längre
Verkar inte som om någon har någon som helst koll när det kommer till mig och min knäppa kropp
Rita
Jag har ätit DHEA men som vanligt svarar min kropp aldrig på NÅGONTING
Fick bättre värde enligt blodprovet men ff inte varken fler ägg och kvalitén vet vi ju inget om eftersom de sabbade ALLA på sjukhuset
Zin
Vad är skillnaden på 7-kryp och DHEA?
Aha tack Zin
Har ju tidigare ätit DHEA men ingen skillnad på antal ägg
Har du tips på var man kan köpa 7-keto och vilket märke isf?
Du får gärna inboxa mig
Tack
Ska kolla upp det
Jag har ätit rent DHEA från DHEA.com ett par månader och som jag sagt tidigare så ökade DHEA värdet i blodet från 2.2 till 5.9 det ska ligga mellan 2.7 och 9,2 så det gjorde ju absolut skillnad på det sättet
Tar läkarna inget blodprov innan de ordinerar det?
Däremot fick jag inte fler utan färre ägg den gången men det kan ju ha varit en dålig cykel som inte DHEAt rådde på
Har kvar massor men går nu på homeopatmedicin och vet inte om jag vågar mixtra längre :-/
OBS ville bara tillägga att jag beställde det i samråd med min läkare som sa att jag kunde beställa det via internet
Det var drygt ett år sedan
Passar på att flika in en fråga här eftersom det finns så många duktiga tjejjer här
När det gäller att styra el stimulera FET med pergotime
Finns det någon som vet om progynon krockar med pergo?
Har för mig att pergo innehöll en antiöstrogen medan progynon innehåller östrogen
Min samarbetsläkare vill inte ta ens en diskussion om progynon trots att jag har för låga östrogenvärden och aldrig verkar få utslag på ÄL stickorna trots idogt testande och regelbunden mens :-/
Innanna
Grattis till RUL
Tuva
Nej en gyn sa åt mig att ta progynon från mensens första dag men han kunde inte säga ngt om pergo eftersom han ville överlåta det till kliniken och klinikens samarbetsläkare tycker inte att jag behöver progynon trots för låga östradiolvärden utan hon tycker att de inte är så dåliga och slemhinna på 8mm som den är ibland (när jag påpekade att den ibland bara var 6mm så ignorerade hon det) tyckte hon räckte
Men VADDÅ!!!!!! Värdena ligger ju klart under referensvärdet hur kan det då va ok??????
Nej funderade på att självmedicinera eller kolla om ngn annan fått ngt liknande
Både pergo och progynon?
Eftersom det tyvärr verkar som att LH stegringen obetvinglig infinna sig :-/
Hmmm obetvinglig skulle stå att lh stegringen inte vill infinna sig