IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tack! hur får man göra det testet då??
Tack tack, jag ska kika på det och googla!
Har sett ni nämner Ludmilla ibland... bor ni i norr?? eller har ni åkt till henne iaf?
Slemis, vi har nog kommit lika långt tror jag i rd dagar. För mig är det lite omvänt men ändå samma... igår/i natt avtog symtomen, inga ömmande bröst/bröstvårtor längre men heller ingen blödning.... å inget på stecket. Skulle inte "tjuvtesta" vi men pga omstädigheterna så kommer jag och sambon inte va på samma ställe på TD så därför ville vi prova innan vi skildes åt, men inte en tillstymmelse av plus :( Vi bestämde nämligen igår att vi skulle testa imorse för då va jag ganska säker på det skulle komma ett svagt plus... men imorse hade jag helt andra tankar!! Men det finns ju inget annat att göra än att härda ut denna olidliga väntan! Håller tummarna för dig!
Zinfandel, du är ju som en uppslagsbok!! Hur har du lyckats få tag på så mycket info? jag och många med mig verkar ju veta väldigt lite om vad man kan göra... skicka prover till Aten etc Gulligt iaf att du delar med dig!!
usch det är mycket oro i tråden nu och tyvärr kan jag inte bidra med något annat heller :(
I söndags försvann ju mina symtom i brösten och igår kväll fick jag mer än molande värk... mensvärk och i morse så börjde det komma brun flytningar/blod, mensen på gång alltså, så jag hann inte ens fram till testdagen :(
För även om ni få blödning och det gått bra iaf så har ni väl inte då haft menssmärtor också, utan bara blödningen då??
Tack Anne, ja vi hade ju bestämt!!?
Enya, härligt att du kan ge oss lite positivitet med din graviditet , å grattis om jag inte sagt det, va nog inte med i denna tråden när du fick plus.. Va det "bara" BV kuren du gjorde hos Ludmilla eller nått mer?
Skytten, har du vågat testa idag??
Oceanney, är du gravid nu?? ursäkta jag har inte riktigt koll..
Lenafena, Grattis!
Zen, jag har ju inget val utan får ju lyda dig att sitta lugnt en stund till!! å hoppas du har rätt eklart!!
Inanna, hoppas hoppas!
Lite svårt att hinna med vad alla skriver, men alla som är på G, lycka till iaf!!