IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
låter som en bra plan!!
Var har du dokumentet?? nyfiken på att läsa det om jag får?
Grattis Inanna ! Sa hon det va rätt storlek så får du försöka lita på det! Fortsätter hålla tummarna för dig.
Grattis Inanna ! Sa hon det va rätt storlek så får du försöka lita på det! Fortsätter hålla tummarna för dig.
Grattis till dig också Vi4
Hej på er tjejer. Nu är jag tillbaka. Det blev lite för mycket med ett misslyckat IVF försök samtidigt som mamma fått stroken! Nu är mamma på bättringsvägen och hon får bra uppföljning med hemrehab så att hon ska kunna gå själv snart igen. Armen går det väl sämre med men vi hoppas!! Nu har jag också åkt hem efter nästan 5 veckor hos mamma så jag håller på att vila upp mig och samla krafter. Känner också att jag är redo att ta tag i den här tråden och att samla info till mitt återbesök hos gyn den 20:e. Då hoppas jag han själv har lite förslag hur vi ska gå vidare och jag har läst på lite på fertilitesguiden.se
Zin: jag måste också säga att det va en fantastisk läkare du hittat!! ser fram emot att höra om dagens besök!
Maryhe: Vilken fruktansvärd grej att behöva gå igenom pga vårdcentralens miss men skönt att det också finns bra läkare att finna.
Bengalen: jag vill också hälsa dig välkommen!
Thuleslapper: Jag har inte läst så noga det sista men jag såg det inte gick så bra för dig och att du kände dig hopplös... hur känns det nu och har du/ni bestämt hur/om ni ska gå vidare??
Oceanney: hur går det för dig??
Kattenizze: vilken klinik har du använt dig av?? tre små IVF underverk är ju fantastiskt
Jag har försökt att bläddra bakåt för att se lite mer info om de där imun testerna ni pratat om men jag hittar dom inte längre... när jag läste om dem så hade jag inte möjlighet att spara ner infon och nu hittade jag den inte längre :( Har som sagt börjat att skriva en lista på saker jag ska fråga gyn. Orkar någon av er att skriva ner lite bra tester och det där med imunförsvaret så blir jag ofantligt tacksam!!!!!!!
En fråga till. Jag har fått rekommenderat att använda gurkörtsolja (en droppe vid halsgropen varje dag) för att stabilisera min sköldkörtel. Är det någon som har någon erfarenhet av detta??
Hur många av er har använt er av en kinesiolog??
Sist men minst God fortsättning!!