• Soligor

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Kan jag inte svara på Sunseed. När vi började bad vi om en "fertilitetsutredning" och gyn-läkaren skrev remisser för lab och den där kontrastundersökningen och det verkar ju vara minimum enligt erat landsting också men varför det ej skedde, ja, vad säga? Piss.

• Soligor

Hej Sunseed! Jag hade kört hemmaförsök i väntan på undersökningen. För att det kan bära frukt. För att inte ännu en månad går. Har du väl kommit fram i kön för undersökning så är det lättare att skjuta fram den en vecka eller två om behov.

• Soligor

pp08. Det du beskriver låter "normalt". Vad jag menar är att den medicinska aborten fortlöper som den ska, för normalt är det ju inte... Jag har genomgått samma sak för snart 2 år sedan. Beklagar!

• Soligor

Slemtorsk i din bralla. Jag ser strecket! Grattis! Testade själv svagt positivt dag 8.

• Soligor

pp08; svårt svara på men ut ska det så spelar det egentligen någon roll..? Jag vet inte vad vinsten är med att analysera det som kommer ut. Det budskapet jag fick var att det var "viktigast" att det kom ut klumpar i början och efter att jag konstaterat det så slutade jag skärskåda holken. Hoppas istället på att allt kommer ut så du slipper skrapas.

• Soligor

GRATTIS igen Slemmis!!! Var glad och njut! Det är fruktansvärda veckor som väntar men glöm inte bort att vara lite glad också!

• Soligor

Vi 4; jag skulle ha tagit 2 olika nålar. Alltid bäst att köra så rent som möjligt. Har du bara 1 nål så får du sticka i nya flaskan först och sen ner i gamla men då kan doseringen bli halvosäker så ta isåfall liiiite mer ur nya flaskan.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?