kattenizze skrev 2011-06-02 17:05:28 följande:
Enya: det var mycket tråkigt att höra. Du är så värd ett plus efter allt kämpande. Får jag fråga vad ni har för plan B? Adoption?Surro? ÄD? svara bara om du vill, jag förstår att du behöver sörja det här först i lugn och ro. Om jag kunde skulle jag skänka en av mina till dig!!
Jo nu är det tungt men vi har en adoptionsprocess gående. Vi väntar på att få skicka våra papper till Colombia ngn gång i slutet på året. Vi har ett syskonmedgivande.
Angående fler IVF el ej så orkar jag inte ens tänka tanken nu. Jag återkommer om det.
Vi brukar ta ett telefonmöte med Sven vår läkare ngn vecka efter ett misslyckande och höra vad han har att säga. Hittills har han bara sagt att det kommer att lyckas förr el senare om vi orkar fortsätta försöka. Men nu senast (alltså i april efter förra misslyckandet) sa han ett el två IVF till åtminstone så tom han börjar väl tappa hoppet snart
Men det finns ju en gräns någonstans för vad man orkar och vad kroppen orkar. Jag måste göra långa metoden varje gång och det sliter på kroppen, för att inte tala om psyket