Tuvalina skrev 2012-09-03 11:16:09 följande:
Linköping, jag tänker fortsätta med prasterone och ikväll ska jag börja knapra inofolic plus och sen så småningom när jag får det hemskickat så blir det inofolic på morgonen och kommer nog ta antal droppar Fertile xx med.
Jag tänker vara observant på vad som händer i kroppen. Minsta lilla förkortning på min redan korta menscykel så slutar jag med Fertile xx.
Linköping, jag vet det är tufft. Jag känner mig ledsen varannan dag och varannan dag tar jag nya tag.
Tar du några tillskott nu alls?
Hur mycket Prasteron tar du varje dag?
Ska till gyn idag och försöka få dem att ta ett DHEA test för att sen ev börja med Prasteron eller DHEA. Just nu tar jag "bara" Inofolic, B, D, E-vitaminer, Omega och lite till. Är inne på att prova Fertile och DHEA, men vet inte om jag vågar ta dem alla samtidigt. Jag har långa cykler så om de blir lite kortare går det nog bra. Fast det sägs ju att långa cykler är bra. Jag känner det mera som om jag förlorar tid och försök att vänta på mina långa cykler på ca35 dagar.
Ja, vi är nog många som har varannandags-mående. Tar nya tag och faller sen ner, tar nya tag och faller, nya tag och faller....
Har faktiskt börjat gå till en kurator för att kunna ha någon att "häva ur mig hos". Kuratorn vet om allt så jag kan vara precis som jag är den dagen jag går dit, vare sig jag är ledsen och bara gråter eller är positiv och ser kjust på framtiden.
Funderar faktiskt även på KBT-terapi för att se om det kan hjälpa att vända sinnet och se mer positivt på tillvaron.