Sunseed: vad roligt att höra ifrån dig och ännu roligare att du testat positivt. Hurra!!!
Hemulen: vet inte heller vad det kan vara. Men har även, som Sunseed skriver, haft konstiga saker därnerifrån. Jag ringde kvinnokliniken och fick komma på koll.
Vi4: Har haft ett revolterande sinne på sistonde så ja, jag revolterade faktiskt denna gång mot CFC och kör eget race. Får se vid första VUL om jag får ångra mig bittert…
Lillan: håller tummarna!
Vin, vink till er andra.
EGO: är ursur på vårdcentralen och labbet….. lämnade prover i juni och har gått och väntat svar från Bo Wikland om sköldkörteln. Ringde häromdagen för att höra om svaret och han har inga fått. Ringde runt till VC och till labbet, men ingen visste någonting om det. Fick ta om proverna och Wikland var arg över slarvet och menade att jag ”förlorat” 2 månaders gravidförsök. Får börja med en ny medicin nu, för antikroppar är höga och T3 inget bra. Får se om det gör susen på tröttheten och alla övriga symtom.
Och som om det inte räcker så har allt "IVF-ande" tagit ut sin rätt på oss och mannen och jag går och surar på varandra, och bråkar om skitsaker. Blätråkigt.