IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Lycka till på VUL idag
Kalimero Inanna och maraki
Här hålls det tummar och tår så de är blå
Tack så mycket tjorven
Hej allihop !!!
Kom att tänka på en sak jag läste i en tidning på ett flygplan i Grekland i somras, en klinik i Athen som sysslar med IVF hade börjat med att titta på spermierna med mikroskop förstorat till 2000 gr istället för 200 gr och kunde då urskilja de spermier som hade kromosomfel och kunde därför bara ta friska spermier att befrukta äggen vilket ledde till fler graviditeter.
Vet någon hur många gånger de förstorar spermierna här i sverige? Det skulle vara intressant att veta.
Maryhe lycka till idag !!
Grattis Skytten till ruvarstatusen !!!
Grattis Slemtorsk till en bra skörd !!!
Hej allihop.
Idag är jag på RD13 och i söndags testade jag och fick + men vågade inget skriva om det här eftersom jag inte va säker att det stämde. symptom jag haft är illamående, det bränner till i brösten ibland, ingen matlust lite yr då och då. kännt nån sorts aktivitet i livmodern och ont i ländryggen. Dessutom har jag kännt lukter mycket starkare.
Till min stora chock idag så såg jag lite rosa när jag tog min lutinus i morse och är skraj att mensen ska komma. Vad kan det vara? hade fortfarande + imorse.
snälla hjälp :((
Tack för era svar. jag skrev fel innan jag är på RD11 och inte 13 som jag skrev.
Än så länge inte blod varken på trosskydd eller på pappret bara på grejen till lutinus.
Min testdag är om en vecka alltså 6/12 hoppas att jag får + då också och ingen tant röd tills dess.
Idag mådde jag jätteilla men nu har illamåendet försvunnit och jag känner inga direkta symptom :((
Ni som varit /är gravida kunde symptomen försvinna så här i början ?