sushikatten skrev 2011-12-02 17:08:56 följande:
PPO8: Nääää vad jobbigt och ledsamt att inte komma till ET. Det är ju en mardröm efter allt sprutande och annat. Ta hand om varandra. Styrkekramar
Maraki: Ja vad tankarna går kring missfall och tänk inte så mycket på det. Många har sagt klok ord. Det är bara att vänta och se. Jag vet att man grubblar fram och tillbaks och är det så att det blir missfall så innebär att det är naturens sätt att selektera. Kul att jag säger det här för jag går och funderar emellanåt men är faktiskt lite coolare nu men självklart så kommer jag inte vara lugn förrän tidigast v 12. Du kommer väl oxå att göra VUL snart och då kommer du att se ett tickande hjärta. Vi måste tro på det!
Snösport: kul att se dig här igen och vad mysigt med dating. Ha nu kul och njut. Så häftigt känsla att vara förälskad.
Innana: Känns lovande och ingen mens än men tror att du sa att proggisar skjuter upp mensen men nu tycker jag att den borde ha kommit, Håller tummarna tills på söndag,
Ego: Nu har jag mått skitilla nästa hela dagen och är jätte glad för det. Dock jätte jobbigt när det är jätte mycket att göra. Ska inte klaga. Självklart är man orolig för allt möjligt men när kommer man nånsin att njuta och tro på det. Är nu i vecka 6+0 alltså vecka 7, Konstigt sätt att räkna. Idag blir det lugnt hemma med lite kompisar och man får hålla sig hemma tills vecka 12 så man slipper visa att man inte dricker.
Jag vet inte när vul blir. Har TD 6/12 och sen får vi se. Hur många veckor får man vänta tills man får komma på vul?