• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • kattenizze

Zinfandel: Undrar också över Chichisita...Håller tummarna för att det ser ok ut!

• Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-05-10 16:12:17 följande:
    Har fått samma svar men hur stor är egentligen risken för att det blir enäggstvillingar med en blastocyst?
    Jag vet inte exakt siffran men min spontana uppfattning är att den inte är jättestor hos någon över 40 Skrattande!
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-05-10 17:25:12 följande:
    Nu drar jag iväg på middag (dock utan vin idag Flört).

Imorgon förmiddag är det dags för första VUL för mig på sprutdag 8. Hoppas så att jag som får så få ägg varje gång har några duktiga blåsor på G.

Inanna, jag tycker det är riktigt spännande att vänta på din icke mens jag. Du ska se att den inte dyker upp av väldigt goda skäl Drömmer
    Lycka till med VUl imorgon!

Vi får väl se när/om min mens kommer. Nu fördröjs ju sprutandet framåt. Är i alla fall jätteglad att slippa börja spruta på dag 3. Vet inte hur spännade det är egentligen Skrattande. Kanske bara kroppen som är  knasig efter förra behandlingen Tungan ute!
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-05-10 18:00:52 följande:
    Följer också utvecklingen med stooor spänning!!

Heja lite på mig så kanske min önskan om ett mirakel blir uppfylld Skrattande!
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-10 18:42:49 följande:

Kan du tro att jag gör!!!! Skrattande
  • Fjällsippan

Jag hejar också på dig! Jättemycket!
  • Snösport

Japp här hejjas det!!!  Underbart om det skulle ta sej så där naturligt utan assisstans Solig 

Ënya: hejar på ditt VUL imorgon också

Zinfandeln: hejjar på dej och ÄP också.
  • Inanna Li

Tack alla! Vi får se om det tjänar nånting till! Jag kommer bli glad för att få börja med sprutorna också Glad!

• Inanna Li

Zinfandel- Lycka till med ditt ÄP imorgon! Hoppas på bra tillväxt av blåsor! Och fantastisk äggkvalité förstås Hjärta!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?