![myran6801](/avatar/thumb/myran6801/9fed0a98f2a98901fd79fd69c5049415.jpg)
-
Hoppas det ordnar sig nu med operation. Det är ju helt uruselt att du skall behöva kämpa så för att få hjälp. Som om det är kul att göra en operation.........Lycka till nu fina du!Zinfandel skrev 2012-01-20 10:47:18 följande:Ego: fortsätter min operationskamp, har idag äntligen pratat med en synnerligen trevlig & tillmötesgående läkare (ja, man blir förbluffad) på en annan ort i Skåne. Det Stora Försäkringbolaget-som-tar-extremt-bra-betalt har hoppat av så nu är det att lägga hoppet till landstinget... Fortsättning följer!
-
Idag har jag börjat med hästkuren antibiotika som Penny i Aten ordinerat efter positivt test på hidden chlamydia. Upplägget liknar Ludmillas kur. Hoppas min mage pallar detta.
-
Linköping68, vad spännande att du är på G med behandling! Vet ju att du kämpat för det ett bra tag! Har tyvärr inget tips på boende, vi åkte fram och tillbaka över dagen när vi var där. Lycka till och jag håller såklart tummarna.
-
Skytten, tycker det är bra att du väcker frågorna och utreder varför.
-
Ni som kört Ludmilla-kuren, vad är ordinationen?
-
Men gud vad spännande med alla Vul imorgon! Hoppas verkligen alla er Gyn får många blåsor att räkna!!! Kram på er alla
-
Måste fråga er kloka vänner här. Jag är lite orolig över hästkuren antibiotika min man och jag ska ta. Jag har typ aldrig ätit antibiotika tidigare och nu ska jag ta det i 25 dagar. Är verkligen det ok? Är inte dosen för stor? (dag 1, 9, 25 4*250mg azithromycin
-
Forts.....
Dag 3-8, 10-24 2*100mg vibramycin)
Undrar också kan man ta omega3 o multivitamin samtidigt som antibiotika? -
Tuvalina, tack för svar. Du har rätt det är Penny i Aten som ordinerat inte svensk läkare. Jag ska kolla igen.
-
Zinfandel, tack för stöd. Jag är av naturen lite orolig och särskilt när det gäller att stoppa i sig mediciner. Känns så läskigt när man bara skickat ett prov med lite mensblod och så plötsligt ska man ta värsta dunderkuren. Dessutom utan att ens träffat läkaren utan endast haft mailkontakt.