IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Linköping, CFC gör ÄP även om det bara är 1 men du får själv bestämma. Jag hade bara 1 sist som var i lagom storlek och tog då själv beslutet att bara göra en insemination. Stor kram M
Linköping, CFC gör ÄP även om det bara är 1 men du får själv bestämma. Jag hade bara 1 sist som var i lagom storlek och tog då själv beslutet att bara göra en insemination. Stor kram M
Zin, jag fick svar fr Peny ang hästdosen antibiotika. Hon skrev att jag inte ska oroa mig utan att dosen är vad man ger vid klamydia. Det är väl mest att det känns så skumt att inte ha träffat läkaren.
Linköping, bra att ni inte ger upp och att ni har en plan. I vår ålder får man kanske vara nöjd. Det är bara vår vän Maryhe som värper som en tonårig
Vilken dos och vilket preparat har du sprutat med?
Syskon nu, vad bra att det blev ett extra!! Sköt om dig nu och vila så hoppas vi att det myses ordentligt i värmeskåpet!
Vi4, åk in till akuten så att du slipper oroa dig. Det är mkt bättre att ta reda på hur det står till så kan du slappna av sedan. Gör det NU! Kram
Zin, men det är ju helt makalöst vilken historia. Jag är i chock, det är inte klokt att de bara kan missa sådana allvarliga saker. Jag har totalt tappat tron på svenska fertilitetsvården. Blir så ledsen över att vi är så många som får kämpa och kämpa och stånga oss blodiga för att få hjälp och rätt vård.
Du är så stark och modig kära du! Kram
Linköping
Linköping
.... och 42an, jag håller tummarna för att det går bra för er båda! Lycka till!!
42an, håller tummarna för imorgon! Hoppas verkligen det blir tji för den där knäppgöken! Kram