• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zin, kära kära vän så tråkiga nyheter. Fan att det aldrig ska få vara lite medvind Jag tycker du var värd att få sätta igång nu. Men tur att du är väl omhändertagen av Dr D som verkligen tar detta på allvar och säger att han det kommet att gå bra så är det så!!! Hoppas du får en operationstid snabbt.

Vet du förresten namnet på flytande progesteron?

• myran6801

Zin, blir så nöjd att du får fint stöd o hjälp av Dr D. Tänk om det fanns sådana som han i Svedala. Vilken kö av oss alla det skulle vara på den kliniken. Vila dig nu och imorgon är en ny dag. Kram kram

• myran6801

Zin, bra att felet upptäckts o att det ska åtgärdas! Skit att ingen här tagit tag i det tidigare bara. Skitkroppar har vi allihopa! Min jäkla kropp som inte kan producera annat än skitägg tex. Som läkaren på Sophiahemmet sa "Du är inte lika ung inuti som utanpå" när jag sa att 40 är väl inte så gammalt. Det var 3 år sedan Kram

• myran6801

Zin, vet inte om det är för krångligt men jag tog bort polyper på Sabbatsbers Sjukhus (gjorde op men det var inga polyper men det är en annan historia) du kanske kan ringa dit. Det var Sophiahemmet som remitterade mig dit.

• myran6801

Fjällsippan, jag mailade CFC mina journaler. Bifogade också en sammanställning på 1 sida så att de inte behövde läsa allt!
    Lycka till!

• myran6801

Såg att ni diskuterade LH tidigare, kollade mina senaste testresultat o jag hade 4,8. Vet ni om det är normalt?

• myran6801

MissBoring, tycket verkligen du skall mäta hcg. Jag tror du kan få hjälp på vårdcentralen. Lycka till!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?