IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Grattis från mig med!! Fantastiskt. Man kan riktigt känna all energi som riktas till dig nu Enya! Stort Grattis! Vilken bragd!
Grattis från mig med!! Fantastiskt. Man kan riktigt känna all energi som riktas till dig nu Enya! Stort Grattis! Vilken bragd!
Alla kloka! Läs gärna mitt senaste blogginlägg: anneutane.blogspot.com/2011/09/uppror.html
och om ni har FB gå in på www.facebook.com/fosterrorelser och gilla sidan för att skriva under på att nationella riktlinjer behöver upprättas för minskade fosterrörelser.
Kämpa på ni som fortfarande inte har svaret och ni som fått ett tråkigt svar i dagarna sänder jag varma tankar och hopp om nya försök till!
Boe, Hurra hurra!!
Jag är inte så bra på att kommentera er, Jag läser det ni skriver och följer med, hoppas och känner smärtan ni känner. Jag är ju snart 41 och börjar lite ge upp hoppet. Att vår son dog i magen gör ju inte saken lättare. Det kanske var den chansen jag hade? Känns som att jag mer eller mindre utnyttjar er kunskap lite då och då eftersom jag vet att många av er besitter en enorm kunskap! Jag hoppas att det är okej att jag ställer en fråga:
Jag fick reda på mitt AMH värde idag. Det är 0,2. Jag födde alltså vår son i april och förra året i augusti hade jag ett FSH värde på 4. Det togs inget AMH då. Vad vet ni om AMH? Är det kört att göra IVF nu? Kan man påverka AMH värdet på något sätt? Akupunktur, kosttillskott.. osv.
Så tacksam för era svar!
Kram
Tack kära ni som delat med av era erfarenheter kring AMH värdet. Vad härligt Hoppfull att du är gravid! Var gjorde du äggdonation? Lycka till ed förlossningen. Kolla gärna in mitt och Elins upprop om nationella riktlinjer vid minskade fosterrörelser. Vänder mig till alla här, om ni har Facebook gå gärna in och gilla vårt upprop på www.Facebook.com/fosterrorelser Imorgon kommer det även handla om IUFD på TV3: sanning och konsekvens. Elin som jag startat uppropet med medverkar i programmet och berättar tillsammans med sin man när deras dotter dog i magen i april i år. Samtidigt som vår son dog. Stor kram från mig och lycka till ni som är på G mot TD!