IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Hjärta Hjärta](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Tuvalina; åh, det där låter som nåt för mig och mina ägg!! Är inte Falun en del av IVF Sthlm (St Göran)? Vet du var sköterskan läste om det där? Jag vill gärna ta upp det med min klinik. Kan du få mer information, tror du..?
Inanna; jag tänker också på DHEA och av det bildas ju t ex androgena hormoner. Undrar om det är DHEA de ger eller nåt annat..?
Tuvalina; åh, ska bli spännande att se vad de svarar! DHEA skrivs väl inte ut i Sverige? Men jag vet inte vad annat det skulle kunna vara..?? Om inte de menar testosteron...? Glömde att skriva - jättetråkigt med mens
tjorven; har det gått bra med det DHEA:t som du nu tagit? Jag menar, du har inte haft några biverkningar? Det från Biovea var visst inte bra?
Zin; skönt att allt gick bra! Ta hand om dig nu, stor styrkekram
Tuvalina; vill du inboxa mig om du får nåt svar från Falun på det där hormonet..
Miss Boring; tack, en fin helg till dig också!
tjorven; tog du Biovea DHEA då (efter att du låg i mitten av ref värdet?) eller det som du köpt från dhea.com? Du har nog säkert berättat det här för mig tidigare, förlåt mitt dåliga minne Om de har tabbat i Huddinge så borde de stå för det. Har du tagit upp det med dem..? Tråkigt att höra att det blev multinukleära av alla..
Solen har gassat in i mitt rum hela dagen, härligt med vårsolen!
kram
Maryhe; tack för länken till studien!
linköping68; förstår precis vad du menar! Min klinik funderar på att ge Fostimon till mig nästa gång så jag var också inne på FASS och läste och fick samma chock som du men jag förstod det som att de sjukdomarna du nu nämnde är uteslutna men inte alla andra infektionssjukdomar. De står ju så här: Denna risk begränsas genom användning av tillverkningsmetoder som inkluderar borttagning av virus, i synnerhet HIV, herpesvirus och papillomavirus. Det finns alltid en risk men jag tror att du lugnt kan ta det När kör du nästa försök? Ska bli intressant att följa dig
kram
Zin; ska inte du vila vännen