• mamman0301

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippan skrev 2011-06-13 12:41:43 följande:
    Jag brukar säga att den kvinna som inte genomlidit en ruvning kan förstå vilken terror det är . Bra inställning att försöka ta dagen som den kommer. Tummar och kramar!
    Tack:)
  • mamman0301
    Thuleslapper skrev 2011-06-13 13:16:18 följande:
    Jag kände också som om jag har PMS idag och nyss trodde jag att mensen hade kommit
    Har också TD den 24/6.
    Fy visst är det hemskt att känna pms symptom, det vill man ju verkligen inte ha. Igår var jag helt säker på att allt var kört.
    Visst är det en evighet till den 24?

Det som jag har märkt ett par dagar är att jag har halsbränna, kan det med vara en biverkning av lutinus vaggisarna eller?
  • mamman0301
    Veronica1 skrev 2011-06-13 13:24:22 följande:

Vi är visst 3 st som har TD på midsommarafton :)

En liten fråga: Jag fattar inte vad som har hänt, men jag kan inte använda uttryckssymbolerna, det är bara på den här sidan. Det har varit så här i ca 1 månad, fattar ingenting!

Får hoppas att vi inte får  ta nån nubbe till sillen då:)
  • mamman0301

Håller mina tummar så att dom vitnar för att då får ett fint plus idag Inanna!!

• mamman0301
    turlid70 skrev 2011-06-14 10:14:22 följande:
    Sänghalmsligan?
    Skrattande
  • mamman0301
    Inanna Li skrev 2011-06-15 14:25:36 följande:
    Testade alldeles nyss på jobbets toa. Kunde inte hålla mig Skrattande och gissa resultatet? Ett starkt blått Plus! Jag är GRAVID! Är så lycklig!
    ÅH Vad underbart GRATTIS!!!
  • mamman0301

Nä fy tusan för diskbråck, jag hade det förra vintern o där gick det sönder så att vätskan rann ut, trodde faktiskt nästan att jag skulle dö så ont gjorde det. Låg på golvet o skrek. Hu. Men som sagt nu är det bra och det är som sagt bättre än att det utbuktande, för nu kan det ju inte gå sönder igen.

• mamman0301

Mensvärk o blödning idag på ruvardag 11, skit med. Får ta nya tag i augusti.

• mamman0301

Tack alla, nu ska jag försöka ha en skön sommar o ladda batterierna, lycka till alla andra, vill se massor av plus här inne:)

Hur lång tid efter ett misslyckat IVF försök kan man göra FET? Jag har ju faktiskt 2 blastisar i frysen.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?