Vi 4 skrev 2012-04-12 22:34:17 följande:
Sunseed, så fint att du fått bsked! Håller med de andra om att det verkar klokt att "ligga på" lite och höra av dig då och då.
Tack! Ja, jag ska se om jag kommer fram nästa vecka så att jag kan höra vart i kön jag ligger.
Det var inte lättast i stan att få tag på någon.
Söte: Krya på dig. Det låter inte alls roligt. Men så skönt att den lille mår bra. Ta hand om dig!
Myra: Välkommen. Jag håller med dom andra. Det är ju vi som inte har lyckats som blir kvar här, dom andra ser man ju inte. Så statistiken behöver inte vara så nedslående. Hoppas att det går bra för er!
Bengalen: Hoppas att ÄP går bra idag!
Zin och Tuva: Lycka till på VUL!
Nu är det äntligen helg. Jag ska vila massor men även införskaffa mig joggingskor. För första gången i mitt liv (jag är superduperlat) ska jag försöka mig på den ädla konsten av morgonjogging med en av mina hundar. Nåja, jag börjar gå i raskare takt än vanligt och joggar någon minut bara. Jag har läst på.
Jag ska se om jag får igång min förbränning lite för den har varit helt ur funktion det sista året. Jag ligger på 9 kg övervikt och jag är kort, så det känns. Wish me luck! Mot 60-61 kilo innan hösten!