• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Här är man borta från datorn ett par timmar.... Men det var det värt, under tiden händer det som vi alla väntat så på...

GRATTIS INANNA, ÄNTLIGEN!!! HjärtaHjärtaHjärta

Är så glad för din skull och så stolt över att få dela detta ögonblick med dig!! Underbart!! Jipppiiiieeeee!!!!! Skrattande

Många kramar i massor Skrattande 

• Zinfandel
    Snösport skrev 2011-06-15 20:06:54 följande:
    Turild: hittar inte ditt inlägg men har du sett hjörtat idag? Grattis:
    många kramar
    Se inlägg 6882 SkrattandeSkrattande
  • Zinfandel
    linköping68 skrev 2011-06-15 20:42:24 följande:

Grattis till tråden med. Hänger kvar här en stund till...... tills det blir min tur att få skriva ett plus. Kämpar på hemma och med att trakassera klinikerna Skrattande

Klart du ska vara kvar!! Du ser ju att det funkar för 68:orna SkrattandeSolig
  • Zinfandel

Kalimero: ser fram emot rapport!!

Veronica: har hört fler som fått liknande. Kolla med kliniken om du är orolig!

Turild: säg att du medicinerar en annan gång du behöver vara alkoholfri, det brukar funka som förklaring om man inte är körandes Flört

Snösport: du skojar, inte njurstensanfall också..?!? Är det inte MF som orsakar smärtan? Hur var HCG?

• Zinfandel

Enya: jättebra, härligt med så bra samtal! Passa på att vila ordentligt nu och tänk på annat, i augusti gäller det!! Hjärta

• Zinfandel

Höörudu vännen och alla ni andra - om ni visste vilka dikter vår egen snödrottning och toppbestigare skriver! Du kan gott ta och publicera nån här så att de andra också får njuta Hjärta Fantastiskt bra!! Jag har flera stycken framför mig på väggen och jag har börjat läsa dem när jag behöver varva ner, funkar utmärkt!

• Zinfandel

Mamman. kram Hjärta

Na Ka Oi: Underbart!!

Turil: Öhhh..? Qué?? Sorry, jag fattar noll av ditt inlägg tidigare idag. Lämnar du din egen tråd redan eller vad ville du ha sagt egentligen..? 

Kalimero: tänker på dig Kyss

• Zinfandel

Jag frågade kliniken efter senaste minuset om det var läge att sätta in Pergo över sommaren men läkaren tyckte att min kropp behöver vila från hormoner nu för att reagera optimalt inför kommande försök. Kroppen behöver ju återhämtning Flört

Jag tar Prog från ÄL-BIM. Ni behöver ju inte ta lika mycket som under ruvning, tex 1 st/dag och då skjuts förmodligen inte mensen upp. Annars är det ju bara att testa på BIM och är det minus så sluta med dem. 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?