• Sunseed

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Torsdagen var alltså testdag.

• Sunseed
    Zinfandel skrev 2012-05-05 21:23:09 följande:
    Hihi, tänk att det finns folk som jobbar på helgerna.... ;))  
    Ja fy fan, det var inte frivilligt kan jag lova... Men fina plus-komp-timmar framöver.. Typ 26 stycken ;)
  • Sunseed
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-05 21:52:28 följande:
    FÖR ÄRLIGT tjejer.... att få ett extrajobb med förbehållet att jag får det om jag lovar att stanna kvar när jag är färdigutbildad, i min hemort (1.5 mil från hemmet- vi bor ju i skogen) trots att det går typ 3 bussar om dagen härifrån så stämmer bussarna med arbetstiderna, jag är 40 när jag tar examen och i en bransch där vikariat och projektanställningar är det enda man får direkt efter examen...och jag har dessutom fått välja inom vilket område jag vill jobba......jamen HALLELULJA och så testade jag positivt dagen efter jag varit på möte hos dem.......

och nej.. inget mera blod....så jag håller tummar och tår för att saker fortsätter i samma positiva anda.
    Ja, det är fanimej Halleluja! Ibland händer det, som dom säger på reklamen. Solig
  • Sunseed

Halloj!
    Jag har en liten fundering. Jag har både Pulmicort och Nasonex (innehållande kortison) den här perioden på året p g a allergiska problem. Tror ni att det kan hjälpa framöver om man sätter in ett embryo? I så fall ska jag se till att ta ut lite extra även när symptomen troligen försvinner inom ett par veckor (jag brukar bara använda t ex Pulmicort någon månad). Skrattande

• Sunseed
    Soligor skrev 2012-05-06 12:58:47 följande:
    Sunseed hej! Mja, tror inte att Pulmicort o/e Nasonex hjälper på det sätt du önskar. Får låg dos, för lokalt. Men det gör heller ingen skada.
    Skit också. Solig
  • Sunseed

Phu. Jag hinner inte läsa ikapp. Det är för mycket att göra överallt.
    Men troligtvis får jag hysteroskopi nästa vecka. Solig