• Sunseed

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Jag och sambon har pratat ihop oss... Vi har två frysisar kvar i frysen i Falun som vi ska avverka efter min hysteroskopi. Om inte det går vägen har vi bestämt oss för Danmark. Om det inte har lyckats på sju insättningar med blastisar så känns det som att vi behöver gå en annan väg.

• Sunseed
    Tuvalina skrev 2012-04-27 18:21:49 följande:
    Ruvarstatus. Dag 2. Har ångest över att detta ska misslyckas. Det går bra med Lutinus. Tar både trombyl, progynon och fragmin. Har svårt att känna hopp. Gråt innanför men är på jobbet så jag får skärpa mig. Kram från mig ❤
    Hjärta
  • Sunseed
    Tuvalina skrev 2012-04-27 17:29:33 följande:
    Använder ni applikatorn när ni tar vaggitorier eller lutinus??
    Japp. Jag gillar den inte men tycker att den kommer åt längre upp än vad jag hade gjort själv. Skäms
  • Sunseed

germany: Jodå. Vi har pratat om ÄD här hemma. Så det finns också i bakhuvudet. Men som sagt. Två blastocyster kvar i frysen innan vi tar nästa strategi. Glad

Njut av solen! Solig

• Sunseed
    Tuvalina skrev 2012-04-27 22:59:36 följande:
    Vi känner lika... Vill också gå en annan väg sen om det inte lyckas. Så trött på att inte bli tagen på allvar.
    Precis så. Om dom gör på samma sätt gång efter gång efter gång och det inte fungerar, borde man inte tänka på att åtminstone PROVA att medicinera annorlunda efteråt? Varför ska JAG som patient behöva propsa på saker. Det tycker jag är sjukt.
  • Sunseed
    Usch... Jag blir så ledsen när jag läser om det som har hänt sista dagarna. Hemulen, Bengalen, mamman, pp.... Man önskar att man kunde göra något. Hjärta
  • Sunseed
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-03 05:51:30 följande:
    Lillstoran:du kan skrika grattis om du vill...jag är solklart garanterat gravid
    JAAAAAA! Hjärta
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?