-
Det var ju ett fantastiskt resultat! Grattis!slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-18 12:56:24 följande:Äp i morse och resultatet blev 12 ägg, så det var en ökning från förra gangen....hade bara 7 da.
-
Och jag håller också på att försöka bli av med dom 10 kg jag har fått sedan jag började resan! Men jag kör sakta men säkert. Lite kaloriunderskott och ökad motion. Det ger ca 0,5 kg i veckan bara. Men hellre långsiktig nedgång än bantning.finafina skrev 2012-04-18 20:10:32 följande:ah grattis, 8 kg ner wow vad duktig du är... jag håller också på att gå ner i vikt. CFC sa att det kan göra ganska stor skillnad... så jag kör inte nästa försök fråns jag också kommit ner lite...
kram
Lycka till! -
Jag vet inte riktigt ännu. Vi har två blastisar i frysen men väntar på att jag ska in på en hysteroskopi först. Den ska bli av före 4 juni enligt brevet jag fick (inom två månader från 4 april). Dom ska se efter om det finns något fysiskt hinder till infästandet och eventuellt skrapa om det behövs. Efter det kör vi FET. Om vi hinner så blir det före sommarstängningen, annars blir det i aug/sep.finafina skrev 2012-04-18 20:42:04 följande:Sunseed det låter ju jätte bra... Lite samma här motion bra mat och lite mindre
Ja 10 kg bort skriver jag under på när kör du nästa sunseed? -
Absolut! Jag har snart uppnått mitt mål av 180 minuters motion per vecka (då räknar jag inte in mina långsamma hundpromenader utan vi pratar powerwalk i 7-8 km/h och lite lätt styrketräning). Tjohej!finafina skrev 2012-04-18 21:17:15 följande:som jag har också två stycken i frysen... det är bra då kan vi peppa varandra lite för att bli av med lite av det ev det extra
-
pp08: Håller så tummarna för att det ska vända.
Zin: Även här: Stort grattis till lyckat äggplock! Snart ruvar både du och Anne.
Vickan och slemtorsk: Jag tänker på er imorgon!!
Och slemtorsk: Jag har också haft superont i flera dagar efter äggplock. Så ont att jag har funderat på hur i hela friden jag ska fixa ett ET med att någon ska ner och joxa där igen.
Lycka till! -
Tack för peppet från dig och Vi4.Tuvalina skrev 2012-04-20 13:02:40 följande:Sunseed, så himla duktig du är med motionen!! Vi ska gå ut och gå nu... hm... vindarna blåser och snön kommer som vassa nålar från himlen :-0.
Jag känner mig faktiskt duktig.
Men... idag tog jag cykeln till jobbet (4 km nerförsbacke) och nu när jag ser vad jag har för hemresa framför mig så känns det inte lika bra. Det blåser som bara den och regnar småspik och snöblandat. Jag har en oväxlad kärringhonda, så jag kan bara gissa hur grinig jag är när jag väl kommer hem (hatar när det blåser). Men jag har förvarnat sambon. -
Åh, hoppas hoppas så att det är slowstarters. Nu har du alla oss bakom dig med en massa hållna tummar. Imorgon ska du bli ruvare.slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-20 11:38:17 följande:jätteledsen... fick precis veta att insättningen är framflyttad tills i morgon...mina ägg har inte delat sig tillräckligt och ligger en dag efter i utvecklingen...bara 2-celliga.... fan... höll på att bryta ihop. Skulle precis kliva på tåget till Göteborg men tog tåget åt andra hållet i stället....
Någon som varit med om detta och ändå fått ett bra resultat i slutändan?
så mycket för den glädjen över många ägg och spermier -
Usch, jag förstår att det måste vara skitjobbigt. Hoppas så att det vänder under natten och att du får ett positivt besked imorgon.slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-20 14:21:12 följande:SKa man be om Pergotime då om det inte blir något den här gången...
Fick precis samtal från kliniken där de vile påminna mig om att ta mina vagiatorer men hon verkade tvivla på hur det ser ut i morgon.. är det bara 2-celliga så blir det inget alls Jag kommer inte kunna sova i natt... -
Jag tycker inte heller om när akupunktörer pratar nedlåtande om andra. Själva grunden i TCM är ju en väldigt stor portion ödmjukhet. Det var åtminstone vad skolan lärde ut. Och det viktigaste måste ändå vara att man får bra resultat och inte lurar folk på pengar, oavsett om man ger akupunktur, homeopati, zonterapi, örtmedicin, naprapatbehandlingar, osteopatbehandlingar, kiropraktorbehandlingar etc. Och att man hittar en terapeut som man känner förtroende för.
Det finns tusen rätt och tusen fel, och ingen vet nog egentligen med hundra procent säkerhet vad som är rätt och fel. -
Grattis till ruvarstatus. Och två också! Dubbel lycka.vickan12 skrev 2012-04-20 16:38:28 följande:Hej har återfört 2 befruktade ägg idag!