Mimmsann72 skrev 2011-05-11 12:38:04 följande:
hej Turlid70 - jag har ett tre dagars-odlat ägg. Men tyvärr såg jag nu på lunchen en väldigt ovälkommen brun strimma i trosan. Fan också!!!
Känns kört, när jag känner efter i hjärtat, vi får se imorgon. Ingen idé att testa nu på några dagar, för jag har hört att man kan testa + flera dagar efter ett missfall. Så man inte först blir jättelättad och glad för att sedan bli helt tillintetgjord.
Ska rycka upp mig, känns inte så hoppfullt. Men jag får försöka se fram mot mycket vin i sommar och ett nytt försök i höst.
Första dagarna efter ET hade jag ganska mycket underliga känslor i hela mellangärdet. Brösten var väldigt ömma. Det är dom nu också från och till, men inte lika mycket som i början. De sista dagarna, typ ruvardag 5-9, har jag inte känt någonting...förutom lite i brösten då.
...Jo, i förrgår tyckte jag att jag hade jättesvag menskänsla en kort stund, igår också...
Jag får hålla tummarna för din ruvning nu istället
. När tänker du testa?
Nej vad sorligt
. Men man brukar få spottings just de här dagarna, jag håller tummarna att så är det för dig, verkar ju vara lite för tidigt för mens än. Jag skulle nog testa ändå, jag vill veta om det har fäst överhuvudtaget, det hat aldrig hänt förut. Jag kommer nog testa redan på söndag så fort ÄL-spruta går ut kroppen alltså, om jag vågar.
Har du använd progresteron?