IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mammagås. Vilken dos fick du ordinerad med prednisolon i Falun? Berättade du att du ätit det innan?
Mammagås. Vilken dos fick du ordinerad med prednisolon i Falun? Berättade du att du ätit det innan?
Men Mammagås. Jag hänger inte med i din presentation står det att du tagit prednisolon enligt ett schema. 24 mg vid ET och sen trappat ned?
Snorpan. Vilken besvikelse att det är stängt i labbet på söndag!! Dålig service
Men du tar orgalutran? Jag ska ta det imorgon kväll innan ägglossningssprutan.
Om ni åker och ägget har släppt, får nu betala då? Jag skulle nog åkt!
Linköping, vilken dos menopur har du? Är det samma som förra behandlingen?
Tack Mammagås, nu hänger jag med. Ja, min akupunktör är kinesiolog med. Jag hat gått hos en mycket bra kinesiolog i många år tidigare. Tror stenhårt på det. Jag har känt att min kropp mår bra av kortison
Ska kolla med henne på onsdag!
Tack och hoppas du mår bra och att graviditeten känna bra. Kram!
Tack alla!! ÄP är över och tre ägg fanns. Nu är det dessvärre så att min mans sperma inte alls hade samma kvalitet som det varit innan. Tidigare har han fått full poäng på kvalitén. Känns lite tungt. Han är nu och försöker lämna ett nytt prov. Stackarn. Vilken prestationsångest!!
Men det är väl många här som gjort microinjektion och lyckats bra?
Tack alla ni stöttande!! Ja det kändes lite tungt. När vi äntligen lyckades få tre ägg som jag tror på så blev det knas med spermierna. Min man klarade Av att ge ett prov till men det var lika som det förra. Få i antal. Så nu blir det ICSI för oss! Men det ska ju ge samma resultat säger de!
Vi4: det hade varit en idé med hotell. Det har ju fungerat så bra förut för oss trots vi varit i det där rummet så vi blev lite tagna på sängen nu i och med detta. Vi bor ju 15 mil från kliniken. Så vi kan inte göra det hemma heller. Nu hoppas vi på embryologerna och ICSI!