• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Sunseed skrev 2012-09-12 08:47:29 följande:
    Tack. Jag förstår det inte. Men jag tänker hoppas in i det sista.
    Och imorgon slänger jag alla tester och bara försöker vara i nuet istället. Jag har fått tid hos IVF-kliniken för ultraljud den 9 oktober. Hjärta

Tusen tack för allt stöd och allt man har kunnat ventilera här med er. Jag hänger kvar och läser, men tar det lite lungt så att jag inte kastas in i oro direkt. Solig 

Det gör du helt rätt i!! Ser fram emot den 9:e Glad
  • MissBoring

nl2012, välkommen hit. Läs dig gärna tillbaka i tråden, där finns mycket tankar och tips sen är det upp till dig vad du vill ta till dig och prova Glad

Hemnulen, wow vilket resultat häftigt! Ruva lugnt Solig 

• MissBoring

Tyckommig, Stort grattis till dig!!

Vad roligt att det verkar bli lite plus regn här i tråden Solig

Snorpan, ruva lugnt!!! Glad   

• MissBoring

Tack både Anne och Sunseed för att ni delar med er!

Sunseed, vad sa dom när du ringde idag Solig

• MissBoring
    linköping68 skrev 2012-09-15 23:10:02 följande:
    Hemma igen efter dagsresan till CFC. Pust.

VUL visade en fin slemhinna på 15mm och att det i vänster stock finns 3 fina blåsor på 19,17,16 mm.

Nu blir det äggplock på måndag. Bad speciellt om att få Svend denna gång för att samtidigt kunna prata med honom om Crash-IVF...

Nej då skämt åsido, men efter att ha haft han som jag inte förstår vad han säger och som jag tycker är hårdhänt, och som stressar mig ville jag ha Svend för att se om det går bättre. 

Fortsättning följer......

Kram på er alla kämpare   

Åh vad bra Linköping den, här gången verkar ju förutsättningarna bli bra med jämnstora blåsor! Hejda dig!! Nu är det hela vägen som gäller!! Kra
  • MissBoring

Din, jag tror jag har nästan ett fullt paket hemma men kommer inte hem förrän sent ikväll. Tänkte jag vill kolla datumet. Du kan ju inbokad adressen så skickar jag om datumet är bra, annars meddelar jag dig här

• MissBoring

Din, jag tror jag har nästan ett fullt paket hemma men kommer inte hem förrän sent ikväll. Tänkte jag vill kolla datumet. Du kan ju inbokad adressen så skickar jag om datumet är bra, annars meddelar jag dig här

• MissBoring
    Vi 4 skrev 2012-09-17 15:23:05 följande:
    Linköping, så härligt att det såg så bra ut! Hoppas så för dig!

snorpan, skönt att försöka hålla det så vanligt som möjligt, hoppas att jag också klarar det

En hastig fråga, jag har börjat spruta dag 2 förut, men nu har jag info att om mens kommer på en måndag så ska man börja spruta först på mensdag nr 3 (onsdag) (jag gissar att det är för att ÄP inte ska bli en söndag alt för att hemortgyn har stängt på fredagar). Är det någon som har någon synpunkt på om det kan spela roll att börja spruta på dag 3 istället för dag 2? Känns som att det kanske är dumt att vänta om blåsorna redan börjat rekryeras, borde det inte vara större chans att få med fler om man börjar stimulera tidigare? Å andra sidan har mensen inte kommit igång än bara rosa flytningar än, men jag tror att den börjar i kväll.
    Kommer den i gång idag kör jag nog ändå igång på tisdagen tror jag, jag har ju ena gången sprutat mkt längre än vanligt (13 dagar ÄP dag 16) och andra gången mkt kortare än vanligt (8 dagar ÄP dag 11), såjag passar nog inte in i mallen i slutändan ändå
    Jag fick av CFC att jag kunde börja dag 2 eller dag 3, typ att det inte spelade någon roll.. men jag hade först fått dag 2 så jag började på dag 2. Men jag vet om det egentligen spelar någon roll. Gick lika bra dag 3 sa dom iaf!
  • MissBoring

Linköping, usch fy blä och piss vad du råkar ut för hela tiden!! Enda jag kan säga är att livet inte är rättvist det har vi fått många bevis på tyärr Gråter

• MissBoring

Jag glömde ju säga lycka till och lägg focus på den lilla rackarn som nu ligger på tillväxt Solig

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?