• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Vi4, känns fjuttigt men jag hoppas verkligen att det är en envising som du kommer att få tillbaka imorgon!! Kram

• MissBoring

Vi4, hur har det gått idag, har du hört nått mer??

Bengalen, lycka till på vul idag!!

• MissBoring
    linköping68 skrev 2012-10-03 12:15:13 följande:
    Hoppar in från jobbet och tittar, fast vi egentligen inte får.......

Vi 4: håller tummarna stenhårt. Skickar hopp och styrka till er, och många kramar!!! 

Vink, vink alla andra.

När har du TD? hur mår du?? tänker på dig! kram
  • MissBoring
    susmar72 skrev 2012-10-03 13:11:16 följande:
    Var på ÄP idag. Fick ut ett ägg. Får samtal imorgon om befruktning. Är nervös genom att det inte gick till ET förra gången. Försöker vara positiv nu.
    Ledsen jag missade ditt äp idag, hoppas den lilla är av bra virke och att det blir lyckad befruktning!!
  • MissBoring
    susmar72 skrev 2012-10-04 19:17:47 följande:
    Hej, mitt ägg var omoget så ingen befruktning, ingen ET. Deppig. Tack för all peppning. Gör behandlingen i falun, men bor inte där.

Men neeej vad tråkigt, beklagar verkligen!! stor kram till dig/er
  • MissBoring

Äntligen sitter jag och knappar på mitt mail till kliniken. Jag skriver att jag vill ha hjälp att gå all in denna gången. Jag har nämt:
    Assisted hatching
    kortison
    hcg stöd efteråt
    att vi vill ha två emroyn tillbaka, om det finns

Vad finns det mer?       

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-10-06 13:27:18 följande:
    Tack alla för att ni läst artikeln och för era kommentarer. Det pos nu är att det förmodligen blir klart att det ska upprättas nationella riktlinjer!! Det är en seger! Kram till er alla kämpare

Hejja, åh vad bra. Jag är dålig på bloggar men jag kikade in och läste vad du skrivit det senaste. Du är verklligen duktig på att skriva Anne!! och artikeln i DN va bra och rörande!! Stor kram till dig
  • MissBoring
    hemulen skrev 2012-10-07 19:35:53 följande:
    Jo, tack för att du frågar...Just idag mår jag piss i psyket. Igår fick jag plötsligt känslan av att det inte är något som växer och imorse på toaletten hade jag en brun "trådig flytningsklump" (ursäkta detaljerna). Jag panikerade och tog ett test som var starkt positivt, det hjälpte inte, fick stark ångest och nära ångestattack Rynkar på näsan. Det har inte kommit något mer under dagen. Tyvärr påminner detta mig alltför mycket om mina två MA då jag båda gångerna fått en brun flytning (dock inte trådig som nu) utan att det hänt något mer... Är sjuuuukt orolig. Man ju inte göra så mycket heller, det är för tidigt för att se hjärtljud. Jag ska ringa imorgon och be att få ta prover igen, tyvärr är jag inte hemma förrän på onsdag och kan ta dem... Funderar på om något annat kan orsaka flytningen, t.ex. att jag slutade med Lutinus i måndags. Det extra progesteronet kanske går ur kroppen och skapar någon form av blödning/ känslighet i livmodertappen?! Eller att jag renoverat i tre dagar och tagit i för mycket med att bära (har försökt vara försiktig), golvläggning och väggslipning... Jag har haft otroligt mycket privat och på jobbet den här veckan och är helt slutkörd, vilket så klart inte heller känns bra. De enda symtom jag har är att jag blir väldigt hungrig fort och får jag inte mat mår jag illa. Brösten kanske är aningens, aningens större också.

Hur går det själv med tankarna?

Tuva, har inte hunnit läsa artkeln än,ska göra det snart.

MissB, bra att gå all in!

Välkommen hit MrsQ       

Åh vad jobbigt hemulen, hoppas verkligen det har med lutinusen att göra så att det är nått galet med grynet. Hoppas så det ska gå bra nu. Kram
  • MissBoring

MrsQ väkommen.

hur går det för våra ruvare??
    tex Linköping du borde väl snart ha td?  

Sunseed, låter ju lite jobbigt men det är ju ändå bra betyg i din situation Flört. Lycka till på tisdag Solig  

• MissBoring
    linköping68 skrev 2012-10-07 20:36:30 följande:

Hade egentligen testdag i tisdags, men då jag har långa cykler och mannen var bortrest så väntade vi till idag med testet........ Och tyvärr var det som jag trott, det var så negativt som det bara kan bli. Jättetråkigt, men samtidigt kände jag inte den sorg i mig som jag kännt vid tidigare misslyckanden.

Har kännt under veckan att det nog inte kommer att gå vägen. Har svettats mycket på nätterna och på dagarna har jag funderat på om jag tom är i klimakteriet pga svettningarna. Men tror att det beror en del på progesteronet och HCG-understödet. Men man vet aldrig. Hade ju dåligt Ösradiolvärde då jag tog sist (fast då var det dagen innan mens och kanske inte helt rättvist)

Nu tar vi nog en liten paus från CFC och går spåret via Aten istället. Ska sätta oss ner och diskutera igenom den närmsta tiden och se utifrån mannens resor med jobbet och hur vi får till det med barnpassning etc.

Det va mycket tråkigt att höra Linköping!! men skönt att ni har en plan i bakfickan, då finns det något annat än ett minus att koncentrera sig på!! All lycka till med Aten. Kram
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?