• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Sunseed skrev 2012-10-07 20:01:14 följande:
    Jag kör också ganska stark D-vitamin, Folsyra/B6/B12 och Omega3. Men det har ju inte med kliniken att göra.

Progynon.. hmm det har jag nog missat!! när får man det? har du brist på estradiol eller va det för att ta i lite extra som du fick det??

Haha vitaminer tar jag med, dubbel dos Omega3, D-vitamin, B-kompex, Folsyra, å så brus med C-vitamin och järn! å så äter jag valnötter för E-vitamin Flört Blir lite rädd för att det ska slå ut varandra, men var jag än läser om vitaminer så kan jag inte hitta nått att det inte är bra att ta dessa samtidig så jag kör på Skrattande Har bara hållt på lite över 1 månad med dom alla så vi får väl se om det kan ge någon kick!!
    Har även fått hem Alovera dryck, men jag vet inte om jag väntar lite med den eller om jag ska börja efter semestern..
    Jag frågade om de hade några egna ideer på vad som skulle kunna hjälpa mig/oss så vi får väl se om de nämner Progynon! Tack   
  • MissBoring

Vi4, hoppas du kan hålla ruvarångesten i shack!! Jag vet precis vad du menar Obestämd Tänker fina tankar så att ditt lilla embroy vill boa in sig hos dig!! kram

• MissBoring

Linköping. Fint du fått tid så snabbt. Lycka till!

å till er också Anemon!

• MissBoring

Tänkte bara säga hej på en stund, åker till värmen en vecka idag!!

Lycka till så länge!! 

• MissBoring

Vi4 och Katt12, stora kramar till er.

Hemulen, dubbelt grattis till dig Solig

hur har det gått för flickorna i Athen??

Sundseed, härligt med en livilig rackare, stort Grattis!!

Själv är jag hemma efter en mycket härligt semester i värmen med sol, salta bad och avslappning!!

• MissBoring
    Prickigchokladmal skrev 2012-10-22 12:34:17 följande:
    Hej alla,

Minus idag rd 10. Vet att det är lite tidigt men tror inte att det finns någon chans, känns som det brukar när det inte har funkat. Har lite bruna flytningar också. Det var vårt sjätte transfer och nu tom frys. Känner mig jätteledsen och gråter som en fontän. kram
    Åh vad jobbigt. Medans du är ledsen så hoppas jag att det är en nidblödning som ger det bruna på rd 10!
    Kram
  • MissBoring

Jeanette, välkommen

Prickig, skönt att höra, helt rätt tanke Solig

Är det någon mer som ska börja spraya den här månaden??   

• MissBoring
    Poppy 2012 skrev 2012-10-24 20:03:20 följande:

Hej tjejer!

Det är ett tag sedan jag var här inne, men jag tänkte titta in och säga adjö.

Efter semester gjorde vi ett FET med en 6-dagars, och jag tog både barnalbyl och Prednisolon. Till vår stora lycka fäste den lille, men det blev en kortvarig lycka. I vecka 8 fick jag missfall, och förra veckan var jag på sjukhuset för skarpning.

Jag har ett stort myom i livmoderväggen som började växa under graviditeten. Myomet tog allt syre, så den lille dog. Tyvärr så går det inte att operera bort myomet, det är för stort. Om jag försöker operera bort det, finns det stor risk för att hela livmodern tas bort. Hade jag vetat om att det skulle bli så här hade jag aldrig satt igång med IVF:erna, men livet är som sagt en lång skola.

Som ni förstår kommer vi inte fortsätta med några fler IVF-försök. Utgången kommer säkerligen bli den samma nästa gång. Vi får gå vidare på andra sätt med att få barn. Vi kommer troligtvis att använda oss av en surrogatmamma i USA. USA är det enda landet som vi känner oss säkra med.

Stort lycka till! Jag vet hur hårt ni alla kämpar och jag önskar av hela mitt hjärta att vi alla får det barn som vi idag saknar.

Stor kram!!

PS. Jag tänkte på det idag, jag är faktiskt redan mamma. Jag råkar bara inte ha mitt barn hos mig ännu.

Stort lycka till på nya vägen till ert barn!! När ni lyckats så skulle iaf jag bli glad om du vill titta in och berätta det för oss. Solig
  • MissBoring

Åh myran vad synd för jag har bara menopur!

stort lycka till

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?