• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Anne, hur är det m dig/er? Är det hemmaförsök nu? Kram

• MissBoring

Anne, jag tror också det kan va bra å försöka lägga er allt en månad iaf, låta sig själv få lite andrum! Men det är ju lite svårt å bästa är ju om pergo funkar

Vi beslöt oss för att inte avbryta utan jag fick tabletter för att få stopp på blödningen för att sen få igång blödningen ordentligt. Under tiden fortsätter jag å spraya fram till sprutdags 2 januari. Detta för att kroppen inte ska behöva åka mer bergodalbana med hormoner än nödvändigt. Dock innebär ju det inget hemmaförsök i dec vilket först framkallade lite ångest men som nu faktiskt känns ganska skönt. Enda jag behöver göra är att spraya, annars behöver jag inte tänka på äl, Bim, ivf eller nått fram till jan å är inte så dumt

Jag tror som din läkare i Gävle, iaf om man inte har allt för små reserver så nu är det nog en månad sen jag slutade med dhea. Nu är det bara D-vitamin, Omega-3 och folsyra som gäller!

Kram

• MissBoring
    callimero skrev 2012-12-03 20:56:03 följande:
    Jag håller mina tummar för era hemmaförsök Tuvalina!

MissBoring, låter smart om än frustrerande att spray på. D-vitamin och Omega slukas här med.

Här går det i rasande fart vilket känns lite sådär. Var på VUL idag, sprutdag 6 och största follikeln redan 18 mm! Övriga var 17, 12, 9, 8 och 7. Slemhinnan 10 mm. Ovitrelle ikväll och rekordtidigt ÄP onsdag.

Jobbigt nu att försöka hitta på en sjuklögn på jobbet. Alltid lika stressande. Jag är ganska ny på jobbet och min chef har varit på mig att det inte är bra med för många korta sjukdomstillfällen. Ledigt är inte läge att be om nu. Kräksjuka kanske...

Zinfandel, vilken fantastisk sida du satt ihop!!! Jag är djupt imponerad och önskar denna funnits i början av min ivf-karriär. Hur har du det?

Kräksjuka är ju bra. Då kan du inte gå på jobbet mer den veckan å då hinner du gör et också. Perfekt lögn, och så värt den stort lycka till å hoppas fler av de mindre spurtar nu!!
  • MissBoring

Åh vilket tråkigt besked Gråter beklagar verkligen det som hän! Hoppas den lille är en guldklimp som jobbar på delningen över natten! Stor kram

• MissBoring

Tyvärr Rita, dålig kolla på Sthlm här. Hoppas någon annan kan hjälpa dig!! Lycka till.

• MissBoring

Ja allt är från person till person. Bra de ser till dig och inte till gemene man. Lycka till

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?