IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Anne, hur är det m dig/er? Är det hemmaförsök nu? Kram
Anne, hur är det m dig/er? Är det hemmaförsök nu? Kram
Anne, jag tror också det kan va bra å försöka lägga er allt en månad iaf, låta sig själv få lite andrum! Men det är ju lite svårt å bästa är ju om pergo funkar
Vi beslöt oss för att inte avbryta utan jag fick tabletter för att få stopp på blödningen för att sen få igång blödningen ordentligt. Under tiden fortsätter jag å spraya fram till sprutdags 2 januari. Detta för att kroppen inte ska behöva åka mer bergodalbana med hormoner än nödvändigt. Dock innebär ju det inget hemmaförsök i dec vilket först framkallade lite ångest men som nu faktiskt känns ganska skönt. Enda jag behöver göra är att spraya, annars behöver jag inte tänka på äl, Bim, ivf eller nått fram till jan å är inte så dumt
Jag tror som din läkare i Gävle, iaf om man inte har allt för små reserver så nu är det nog en månad sen jag slutade med dhea. Nu är det bara D-vitamin, Omega-3 och folsyra som gäller!
Kram
Har också tänkt på dig!
Åh vilket tråkigt besked beklagar verkligen det som hän! Hoppas den lille är en guldklimp som jobbar på delningen över natten! Stor kram
Tyvärr Rita, dålig kolla på Sthlm här. Hoppas någon annan kan hjälpa dig!! Lycka till.
Härligt Myran Grattis
Ja allt är från person till person. Bra de ser till dig och inte till gemene man. Lycka till
God Jul allihopa
Grattis Slemmis!