IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Sushikatten - Va otäckt!! Skönt att det gick bra med dig!! Det är ju synd att man ska behöva vara med om något hemskt för att få sig en tankeställare å inse att livet är skört å att man ska njuta här å nuSpears - Va skönt att du slipper nässprayen å hoppas att du mår bättre med den korta metoden För mig var det som natt å dag! Jag käkar Body Boost´s Omega 3 sen käkade jag bidrottninggelé under sprutperioden å nattljusoljan ska väl göra samma verkan som den eller? Nej, jag vet inte vilket värde som är bra för AMH men jag frågade om 2.6 var ok för min ålder å då sa han att 2.6 är bra siffror för alla åldrar, antagligen var det ganska bra för att närma sig 40 å han sa att jag hade troligen väldigt bra värden som ung. (misstänker det själv oxå för jag har blivit gravid direkt med de andra å min yngsta blev till på första ägglossningen efter föregående graviditet å med preventivmedel.. Men men det var ju för ett antal år sen.. ) Håller tummarna att det ska lyckas för dig!!!
Jag började gå på behandling ca 1 månad innan sprutstarten. Han kör inte med nålar utan med magneter på akupunkterna sen kör han nån fertilitetsbehandling (fråga mig inte vad det är), han håller på med lite allt möjligt bla kinesiologi å NLP oxå Det är en spännande människa! Nu åker han till USA å ska gå en utbildning till på några veckor, han har gått alla sina utbildningar i USA å har hållit på med sin verksamhet i 20 år. Jag har gått 4 ggr sammanlagt nu så det är jäkligt effektiva behandlingar. Han säger att han gör samma sak som en akupunktör men med hans behandlingssätt går det 10 ggr snabbare... Who knows..
Snösport - Fasen va surt om mensen ska komma precis när du ska iväg till Sundsvall!!