• No Ka Oi

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Innana, jag hålller tummarna!!

Thule, jag håller tummarna att det du fick tillbaka är guldägget!

Slemmis, hurra för viktnedgång! Och härligt att ni vet vad som kommer efter sommaren.

Turlid, Hur mår du? hur går det? Fler känningar? Nu är det "bara" en vecka kvar till ditt och mitt VUL.

Ego, tuttarna fortfarande gigantiska och ömma, lite molvärk och "drag" i LM, trött så trött, illamåendet har tyvärr försvunnit. Jag fick säga till chefen igår att jag är gravid... Har jobbat deltid och för att få upp SGI måste jag jobba 100% i sex månader. Konstigt att säga det till chefen innan jag ens talat om det för familjen. Obestämd

En stor kram till alla som behöver det! {#emotions_dlg.flower}

• No Ka Oi

Åh, Snösport så ledsamt... *kram*  Impad över hur positiv du är! Hoppas hoppas ni lyckas igen!

Rowanda skrev 2011-06-10 19:17:49 följande:

I helgen är jag solokvist, sonen och sambon är borta. Shoppat kläder flera timmar idag, utan stress att hämta på dagis. Ska ut och äta med en kompis imorgonkväll, sola och bara lata mig. Har läst tidningen i lugn och ro idag. LYX.

Gudars vilken lyx!!! Jag är något grymt avis...
  • No Ka Oi
    Inanna, jag förstår att du inte vill testa, har oxå tänkt att bättre att inte testa alls än att få minus. Jag hoppas och håller tummarna att när du äntligen testar att det blir ett plus.

Turlid, jag hoppas och håller tummarna att du får se ett litet pickande hjärta i morgon!

En stor kram till alla som behöver en! {#emotions_dlg.flower} 
  • No Ka Oi

Vilket otroligt stort leende jag fick när jag läste om att du testat positivt idag Inanna!! Helt underbart!! Grattis!!! Och ett stort grattis till dig oxå Turlid som fick se ett pickande hjärta. Det är ju en underbart ögonblick!!

Boe, en stor kram till dig! 

• No Ka Oi

Det är en sån otroligt härlig slump att tråden funnits i ett år och att ni båda lyckas nu!!!

• No Ka Oi
    turlid70 skrev 2011-06-16 08:38:42 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}! Lycka till på ditt VUL imorgon. Kommer hålla tummarna så hårt så hårt för dig och ditt lilla pyre.
    Tack! Det är lite nervöst nu. Ska på möte på jobbet strax, ett tråkmöte, kommer nog att ha svårt att koncentrera mig. Kvart över två får vi se om det blir skratt eller gråt.

Så himla spännande att läsa om dig Snösport, om drops och hopp och annat!!! Du kan inte skänka bort lite!?! Fast det där med buktande diskar låter inte roligt... Ta hand om dig!
  • No Ka Oi

Tack för alla lycka till!

Turlid, lämnar du tråden? Du ska inte skapa en ny gravidtråd? Dit alla självklart ska följa efter och det snart!

Mamman, i vintras kunde vi göra FET nästa riktiga blödning.

• No Ka Oi

Tack för alla grattis!

Slemtork, det är inte lätt det där med att stötta sin man... Vi har manlig faktor så jag förstår väl lite hur du har det. Min man visar inte sina känslor. Inte så värst ofta i alla fall. De få gånger han har varit ledsen och frustrerad över barnlösheten har jag sagt till honom att det är honom jag är gift med, det är honom jag vill ha barn med. Det har han lyssnat på och han har mått bättre. 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?