• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Slemmis!! Lägg upp en ny bild!!!!

• Zinfandel

Boe! Här har det  också njutits av det mesta under semestern Tungan ute Första dagarna hade jag såå dåligt samvete men sen gick det över i njutning... Jag väntar nån vecka till med renlevandet men har börjat med lite mer "pulver & piller" Flört och får väl börja motionera också Solig

• Zinfandel

Ja Fjällis, det är ett utmärkt TNF!  Det är mitt immunoglobulin (lgE) som varit lite skakigt. Men eftersom lgE är uppbyggt av 2 proteinkedjor så ska jag kolla TNF:et nu igen. Våra "samtal" ser ungefär ut som era... Flört

• Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-07-28 21:45:59 följande:
    Den pensionerade experten på Lucina-kliniken ansåg att TNF skulle ligga under 4. Så jag vill ha ner mitt en uns; så jag kommer nog att börja med barnalbyl i dagarna om vi bestämmer oss för FET.
    Åhk, så pass lågt. Hmmm, interesting. Räcker det med albyl för att få ner den?
  • Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-07-28 21:43:26 följande:
    Har man ÄL så brukar klinikerna rekommendera ostim FET. Och mig veterligen är det inga blodvärden som styr beslutet. När tror du att det blir dags för FET?
    Jag har alltid punktlig ÄL men gör ändå stimulerat, jag trodde att det hade med ålder att göra, att cykeln kan svaja efter tidigare hormonbehandlingar, för att vara på den säkra sidan och inte riskera att förlora en månad och såklart klinikens planering Flört Dock gillar jag tanken på ostimulerat!
  • Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-07-28 21:58:49 följande:
    Lycka till med att få en IVF-klinik i Sverige att ge dig lite Atosiban innan ET !  
    Hahaha, ja du, nu var du allt rolig SkrattandeFlört Snacka om utopi..... Skrattande
  • Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-07-28 22:10:34 följande:
    , men jag kommer nog inte kunna låta bli att ta upp det med min kära hemortsläkare. 
    Och allt går ju att få tag på Flört
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?