IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tyckommig va det inte idag du skulle testa? Håller tummarna!
Tyckommig va det inte idag du skulle testa? Håller tummarna!
Här fortsätter oturen att förfölja mig. Idag när kliniken fick mitt provsvar så hade Vc inte märkt röret så det va inte använt bart =\ så det känns mest som det blev pannkaka med det här försöket. Har ju inge aning om värdet är inom ramarna men öäkaren tycker vi kör på äl spruta ikväll ändå... han har gjort uträkningar som han tror på och att äggen ska va på topp. Hoppas han har rätt...
Tyckommig, nu hoppas jag på bra besked av dig!!
Själv fick jag ett bra besked imorse (sa till VC sköterskan att hon fick fixa en analys själv så igår va jag och lämnade nytt blod, iof försent för att göra nått annat än att isf avbryta men då sparade vi ju iaf 25000 kr) och blodprovet visade sig toppen så det verkar va helt rätt att ta ovitrellen igår Så nu hoppas vi på ett bra äp!!
Vi fick vårt första IVF barn 1998 (jag var 35 år) efter 1 försök, försökte med nedfryst ägg igen efter några år utan resultat. 2003, när jag var 41 år påbörjade vi ett nytt IVF försök. 2 ägg sattes in och blev till tvillingar!!!!!!! Så jag tror det kommer att gå SÅ bra!! Lycka till
Välkommen tillbaka Turild