Fjällsippan:
Jo jag fick progynon, prednisolon, progesteron...mycket på p och fragmin jag har fått detta två ggr nu och prednisolon 3 ggr tror jag det blir jag har innan mått illa av progesteronet och stopp i magen så förra gången när jag hade östrogenet så mådde jag mindre illa...hmm...
magen är bättre,,,mår inte så illa som jag brukar så om det är ngt bra så kan jag ha det så här i 9 månader...nästan allt funkar för mej nu Jag är mer skeptisk nu men inte labil alls utan lugn som en filbunke och gossugen istället för grälsugen, det gör mej kasnke lite skeptisk då för alla verkar ju bli på dåligt humör och jag mår toppen!....klarade t o m att gå min timme med toa besök direkt före och efter förståss...hi,hi,i,hi.
Jag läser Brook Shields bok om förlossningsdepression som sambon och jag diskuterat idag, även om man fäller lite tårar i bokens start så är den bra och vem vet, sådant härnder oftare ön man tror så den var intressant. Rekommenderas för den som orkar.
Härligt ...då blir det ju test nästan samtidigt du och jag, fasen om det inte blir som vi önskar denna gången? Hoppas som bara den!
nä nu ska sista teet i och slöa innan vi gör kvällsmaten. Kram kram!