• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

slemtorsk i din bralla skrev 2011-08-15 08:31:45 följande:
    Ha ha.. det var ju precis det svaret jag INTE ville ha...alltså den sista lilla meningen..för nu går man ju o tror  en massa...
    Jag vet SkrattandeSkrattande
  • Zinfandel

Kalimero: skönt att höra. Packningen låter strålande! Jag är så glad över att du kommer iväg Solig du är så väl värd det!

• Zinfandel

Inanna: kör på! Varför vänta Flört Sägs ju vara bästa månaden på året för IVF-graviditet Solig

• Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-08-15 16:06:46 följande:
    Va, är augusti bästa IVF-månaden? Jäklar, då missade jag den i år!
    Jag också.. SkrattandeSkrikandes{#emotions_dlg.flower}
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-08-15 16:14:13 följande:

Att augusti är bästa månaden är en nyhet för mig men onekligen en positiv peppning Skrattande!

Ja, man har haft semester, är utvilad, fått en massa sol & D-vitamin, god mat, kärlek, värme................. Tydligen lyckas flest som gör IVF nu och det kan väl låta logiskt så kör du nu, om du känner dig mentalt ikapp! Hjärta
  • Zinfandel
    turlid70 skrev 2011-08-15 21:44:17 följande:
    Svaret på FVP kom redan idag med posten, det var normalt! Bebisen har inga kromosomavvikelser och det är en riktig lättnad. Kan dock inte glädjas fullt ut än, väntar det andra svaret om antikroppar i blodet senare i veckan. Må det vara lika bra besked då också. Har rutin UL planerat på fredag nästa vecka och då borde det väl det värsta vara över, hoppas vi.
    Härligt Turild! Nu är du snart i mål Skrattande
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?