• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippan skrev 2011-07-31 09:52:19 följande:
    Kommer du att fortsätta med Ino Plus? Kanske en lägre dos?

Absolut att jag har funderat på hysteroskopi; men jag har gjort kavitetsundersökning/koksaltundersökningen och då tyckte man inte att det fanns anledning att gå vidare då allt såg väldigt jämt och fint ut. Men jag vet inte. Du då?  
    Nej, jag kan fortsätta med tanke på den dvala jag gick in i.... Oskyldig Så vill nån ha det så säg till så skickar jag!

Nja, kanske det! Inte alls omöjigt!
  • Zinfandel

Hörde av en annan tjej igår som ska göra hystero i just Aten att Sverige gör (som vanligt) en lightundersökning och det kan finnas betydligt mer sammanväxtningar än myom i och runt om livmodern. Tjejen är bara 28 år. Ska bli intressant att se vad hysteron ger henne.

Kalimero: får du akupunktur? Min mens & cykel har fått sig en ordentligt bra skjuts av akupunktur. 

• Zinfandel

Ja, hörrni, Kalimero är en sann hjälte, hon inspirerar mig till max, om och om igen. En otrolig kämpe som bara fortsätter kämpa. Jag är så grymt imponerad!!

• Zinfandel

Syskon: jo, det är helt rätt! Har den ena det så har ofta den andra det också. Märkligt att allt alltid verkar vara hos kvinnan... Flört 

• Zinfandel
    callimero skrev 2011-08-03 11:34:24 följande:
    Jag får det oavsett Trombyl eller Fragmin, har alltid haft så.
    Samma här.....
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?