• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

callimero skrev 2011-08-05 09:10:05 följande:
    Apropå Trombyl, vad tror ni om denna teori?
    www.familjeliv.se/Forum-7-148/m59169116.html

I slutet av tråden fanns, utan samband med detta, länkat en artikel om Ludmila.
    Jag har läst den tråden flera gånger och inte ritkigt bestämt mig för vad jag tror... Men nu känns det som,va f*n, det kan man väl också testa Flört Och du! Idén med att ta in Inofolic i Sverige är strålande! Börja bygg hemsidan redan i em, du behöver väl inte ens få rättigheter i Sverige. Kolla tex den sidan som säljer Progester-all, harmoni eller vad den heter, tror de har kommit undan Läkemedelvarket och hela den byråkratin. Du kan ju lätt göra en undring per ask Skrattande Ang din andra fråga så ska väl Maryhe ta dem ända fram till BIM så det du också då..?
    Nu Syskon skrev 2011-08-05 10:03:46 följande:
    Visar stickorna något utslag alls efter ÄL? Eller går värdet tvärt ned?
    På mig avtar de successivt precis som vid stegringen fast tvärtom och lite snabbare!
  • Zinfandel
    myran6801 skrev 2011-08-05 09:38:48 följande:
    Kalimero, jag känner igen det där att det är mest jag som kör detta race....I vårt fall händer det inget med detta barnlöshetsdilemma om inte jag gör ngt. Skam den som ger dig! Kram
    Vi verkar vara rätt många som gör det! Vi klarar oss Skrattande
  • Zinfandel

Myran: ja, vad har du för AMH & FSH-värden..? Kalimero: vilken fsh brukar de använda där, vet du det?

• Zinfandel

Kalimero: önskar dig all lycka imorrn! Hör av dig när du är tillbaks, kommer tänka på dig heeela dagen - ska ändå bara på en halvtrist släktträff Flört så jag tänker mycket hellre på dig KyssHjärta

• Zinfandel
    Skytten skrev 2011-08-06 00:43:20 följande:
    Vaken mitt i natten. Och undrar....
    Vi har lyckats mysa både igår och idag (kors i taket!) men idag började jag blöda efter ca en timme. En ljusröd, väldigt tunn blödning. Vad är nu detta? Kontaktblödning? 
    Det vet jag nu eftersom jag för första gången hade det i veckan, ägglossningsblödning!! inget konstigt!! Men testa vidare då, jag hade stegring, sen blödning sen fullt utslag!

Tänker på dig Kalimero.... 
  • Zinfandel

IVF Wiki är ju underbart Skrattande

Skytten: förståndigt att ändra naprapat & zonterapi men glöm inte att leva också....

• Zinfandel
    Lenafena!!! Grattis! Oj vilken underbar surprise!!! SkrattandeSolig Häääärligt!!!
    Snösport: Ja, tänk som det blev... Flört Du har mitt fulla stöd och är övertygad om att du väldigt snart är gravid igen! Kom in och hälsa på oss ibland vännen! Lycka till och många kramar Hjärta
  • Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-08-08 13:42:47 följande:
    Ego; det blir varken hackat eller malet för oss den här månaden. CD 10 idag och glad gubbe; blir dock inget FET den här månaden. Och med hemmaförsöken blir det också svårt; mannen och jag träffas för vid 1 inatt...och då har nog ägget hunnit springa allt för långt. Fy, känner mig ganska besviken. 
    Nädu, så bråttom har nog inte ägget så misströsta inte!! Kör på Tungan ute
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?