• Flybe

Sydafrika-tråd!

Hoppas få läsa glädjande nyheter här eller på afrikalistan ikväll.

• Flybe

Nu börjar det kännas som tortyr att vänta. Kan vi inte få något litet livstecken från Abba så att vi vet att det inte är stopp i processen igen???

• Flybe

Härligt att höra om barnbesked! Grattis till er som nu är på väg ner till era barn.

• Flybe
    gracel79 skrev 2012-01-24 09:39:50 följande:
    hej igen!

Jag har mailat Birgitta för att höra lite om hur länge de som fått BB har väntat m.m. Skönt att det verkar rulla på! 
    Vad bra, jag tänkte precis skriva och fråga henne det. Om jag har räknat rätt borde det innebära att det nu finns 32 ansökningshandlingar nere i SA.
  • Flybe
    iVantansTider at Wordpress skrev 2012-01-24 18:16:25 följande:
    Hört ryktesvägen att det andra bb't har gått till någon lång väntande....
    Det har jag också hört och det gör mig så glad! <3
  • Flybe

Eftersom Abba och AC sagt att barnbeskeden kommer att komma klumpvis framöver, så håller jag tummarna för att det ska komma två-tre till bb den här veckan. :)

• Flybe
    TomMon skrev 2012-01-24 17:22:05 följande:
    September 2011?!
    2010 :)
  • Flybe
    gracel79 skrev 2012-01-26 09:01:25 följande:
    Jaha, måste man bo i Johannesburg nu?, om man hämtar barnet där. Det visste inte jag. Känns som Johannesburg och Pretoria ligger så nära varandra, undra varför de har ändrat.

I helgen fixade jag håret på vår dotter, den här gången har jag flätat ca 5 cm på varje fläta och sedan låtit det vara utsläpt, med stora lockar En av förskolelärarna som bara sett vår tjej i sina långa flätor, så, Åh, hur får man så fint hår. A svarade då: Det köper man i Göteborg. Gissa om läraren tappade hakan....

Hoppas på många BB snart!  
    Vad använder du för hår när du flätar? Låter som en härlig frisyr, men trasslar det inte till sig? Hur sköter du det?

Hoppas också på många bb snart. Jag drömmer om det varje natt nu, kanske eftersom flera av mina vänner precis fått bebisar eller bb. 
  • Flybe

Fredag imorgon igen. Spänningen stiger. Eftersom våra vänner åker ner till SA nästa vecka så vill jag ha bb nu!  Så nu hålls tummarna här hemma för att det ska komma några bb imorgon!!!

• Flybe
    Heavy skrev 2012-01-27 21:15:30 följande:
    Fredag och inte ett enda inlägg??? Åh vad trist! Jag hoppas på många BB nästa vecka! Vi har äntligen fått medigvande! Behöver jag säga att jag längtar efter att se vårt könummer på SA-listan?

Tevlig helg!{#emotions_dlg.flower}
    Grattis till medgivandet! Har ni bra könummer så att ni kan få skicka snart?
    Vi får hoppas att det har kommit bb även om det varit tyst här på listan.
Svar på tråden Sydafrika-tråd!