Inlägg från: Längtande SA |Visa alla inlägg
  • Längtande SA

Sydafrika-tråd!

Ja imorgon håller vi tummarna! Hoppas verkligen jag ska få läsa ÄNTLIGEN från någon av oss! KRAM på er

• Längtande SA

Ingen som hört nåt???????? Än är ju inte fredagen slut i och för sig! Hoppas Hoppas Hoppas få läsa positiva nyheter! KRAM på er

• Längtande SA

Låter underbart hjärtelängtan! Passa på att värm upp er bara för hemma skiner för visso solen, men det är kallt! Frosten hade gjort hela gräsmattan vit i morse. Hoppas många av oss andra här också ska få lite värme i SA snart!

• Längtande SA

Jag vill skicka all styrka till alla som väntat allra längst (och till alla oss andra oxå naturligtvis). Vi har "bara" väntat snart 12 månader och det gör ont i mig när jag tänker på att de suttit med våra papper och album och sagt "nej, de där blir inte bra". Jag skulle så gärna veta hur de tänker, vad går de på, vad tycker de är bra och dåligt. Är det vissa yrken som de tycker är bättre än andra, ska man bo i stan eller inte osv? Jag känner redan nu att de har hittat något hos oss som de inte tycker är bra, så jag förstår att ni som väntat i 16-19 månader verkligen undrar vad som är fel! Just nu tror jag allt i vår utredning är fel, att vi har fel jobb, bor på landet, är för jämställda, har skrivit något olämpligt som vi tycker är bra med de i SA inte alls tycker är bra...

Vi alla här som väntar längtar så efter att få ett barn. Jag hoppas verkligen de förstår i SA hur mycket kärlek som bara bubblar i oss, som vi vill ge till våra små....

KRAM

• Längtande SA
    Qermit skrev 2011-10-26 14:03:04 följande:
    På fredag är det er tur. Det bara måste vara det! Och jag, som alltid försöker vara positiv, tolkar ACs uppdatering med att det inte blir så mycket längre väntan än just drygt 18 månader. Alltså inte 20 för er . Jag tror att de vet om att ni är matchade annars hade de förlängt väntetiden ännu mer när de ändå uppdaterade.

Kram!
    gracel79 skrev 2011-10-26 13:14:01 följande:
    Tack för info. Ja, vi får vara glada att det inte står upp till 2 år. Imorgon passerar vi 17 månaders väntan.
     Ser fram emot att titta på drömmen om ett barn imorgon!
    Jag håller tummarna för att våra bb kommer nästa vecka! Tänk så trevligt vi kunde ha i SA halva tråden . Ser också fram emot Drömmen om ett barn, av flera olika anledningar .

Ja!!!! Vi ses alla i SA innan jul tycker jag!  Alla i tråden samtidigt! Håller alla tummar för att få läsa roliga saker här i tråden på fredag när jag kommer hem från tjänsteresan! Det måste bara vara dags för er som väntat såååå länge! Vi "firar" 1 år av väntan nästa vecka... Jag ska titta på drömmen om ett barn DIREKT när jag kommer hem på fredag!!!

KRAM PÅ ER ALLA

• Längtande SA

Det blev inte de roliga nyheter jag hade hoppats få läsa! Fortsätter hålla alla tummar och tår inför nästa vecka! STOR STYRKEKRAM

• Längtande SA

Fredag igen! Idag håller jag tummar och tår och allt annat som går att hålla extra mycket för er som väntat längst.... Vi passerar 1 år av väntan idag... För ett år sedan var jag så glad och säker på att så här dags i år skulle vi vara 3 i vår familj... men en sak har man lärt sig i denna kamp för att få barn att det aldrig blir riktigt som man tänkt sig... men men vad blir det egentligen... Vi väntar ju nu på det mest fantastiska i hela livet :O)
    Kram på er!

• Längtande SA

Har mailat Birgitta.... Tänkte att det var min tur att kolla upp läget... Väntar med spänning på svar! Kram

Svar på tråden Sydafrika-tråd!