Inlägg från: Längtande SA |Visa alla inlägg
  • Längtande SA

Sydafrika-tråd!

Hallå!
    Birgitta svarade! Inga bb idag, men hon skrev att det troligtvis kommer att komma ibörjan av nästa vecka! 4 familjer är i SA eller är på väg. Så på måndag!!!

KRAM PÅ ER

• Längtande SA
    iVantansTider at Wordpress skrev 2011-11-06 13:05:29 följande:
    Jätte spännande att Birgitta tror att det ska komma fler bb i början av nästa vecka! Då ser det ju som om det kan hinna komma hem fler barn än vad abba prognostiserade.
    Har någon hört när abba stänger för sommar ledighet i år? Undrar när man kan få bb och hinna hem till jul? Borde ju hinna om man får på fredag, men hur lågnt efter det? Vad tror ni?
    Sen undrar jag hur många av de som väntat över ett år som "hänger" här? Hur kan vi vara så många som 15st som väntat så länge?? Vi har väntat sendan Juli 2010 och enligt tidigare uppgift så är det ingen kvar från varken augusti eller september 2010. När skickade ni ner era papper?   

Vi skickade våra papper så att de var nere 4 november 2010, så vi är precis med i de 15 som väntat ett år. Jag tror vi var ganska många som skickade samtidigt ungefär, så det kan vara några par som kanske skickade i oktober också. 

• Längtande SA

Tisdag är oxå början på veckan!!! och det kan ju komma bb många dagar till innan jul!! Åh vad jag hoppas att få läsa glada toner på denna sida snart! KRAM till er!

• Längtande SA

Åhhh GRATTIS!!! Såå bra att det rullar i Pretoria igen oxå!! Sa de nåt om det skulle fortsätta att komma barn från Pretoria? Blev ni matchade i JUNI? det är ju hur länge som helst sen!

STOR LYCKOKRAM!!!

• Längtande SA
    Qermit skrev 2011-11-09 07:03:39 följande:
    Haha, ja det är i den här tråden man ska hänga om man vill ha lite spänning...
    Ja! Så är det verkligen! Underbart att se att det rullar på med bb och om det faktiskt har lossnat i Pretoria nu så kanske inte AC's prognos stämmer längre... Det kanske kan bli fler än 30 bb i år!!! HOPPAS HOPPAS!
  • Längtande SA

Inte ger vi upp inte! Alla våra fantastiska barn är ju i SA och väntar på just oss! Ikväll ska jag titta på TV och gråta lite (gör visst det varje torsdag när jag tittar på Drömmen om ett barn) och dricka te! KramGlad

• Längtande SA
    Qermit skrev 2011-11-10 17:11:34 följande:
    Tack ViljaDrömma för hoppfullt låtval. Vi (iaf jag) ger inte upp. Som Längtande SA säger så finns ju våra barn nere i SA och väntar på sin mamma och pappa. Vi kan ju inte svika dem nu när vi snart får varandra! då är vi två som dricker te. Jag tar dock fram skämskudden... ikväll är jag bitter på tv...

Strunta i kudden! I denna process får man vara lite bitter ibland!!! Jag tror man samlar lite kraft när man får ur sig det liksom.. och sen kan man köra på ett tag igen! Snart är det dags att titta :O) Stor kram till dig Qermit!
  • Längtande SA

Ja! Idag håller vi alla extra tummar som går!

Qermit, ni var fantastiska! ... och ja...det blev tårar denna torsdag också  Skrattande

• Längtande SA

Hm.. verkar inte kommit några bb idag... eller???? Men fredagar kanske har bytts ut till måndagar istället! Måndagar är också bra bb-dagar eller hur?  :O)

Svar på tråden Sydafrika-tråd!