Sydafrika-tråd!
Hallå!
Birgitta svarade! Inga bb idag, men hon skrev att det troligtvis kommer att komma ibörjan av nästa vecka! 4 familjer är i SA eller är på väg. Så på måndag!!!
KRAM PÅ ER
Hallå!
Birgitta svarade! Inga bb idag, men hon skrev att det troligtvis kommer att komma ibörjan av nästa vecka! 4 familjer är i SA eller är på väg. Så på måndag!!!
KRAM PÅ ER
Vi skickade våra papper så att de var nere 4 november 2010, så vi är precis med i de 15 som väntat ett år. Jag tror vi var ganska många som skickade samtidigt ungefär, så det kan vara några par som kanske skickade i oktober också.
Ni får inte ge upp, älskade Ylva <3 Ni kommer orka!!!
Tisdag är oxå början på veckan!!! och det kan ju komma bb många dagar till innan jul!! Åh vad jag hoppas att få läsa glada toner på denna sida snart! KRAM till er!
Åhhh GRATTIS!!! Såå bra att det rullar i Pretoria igen oxå!! Sa de nåt om det skulle fortsätta att komma barn från Pretoria? Blev ni matchade i JUNI? det är ju hur länge som helst sen!
STOR LYCKOKRAM!!!
Inte ger vi upp inte! Alla våra fantastiska barn är ju i SA och väntar på just oss! Ikväll ska jag titta på TV och gråta lite (gör visst det varje torsdag när jag tittar på Drömmen om ett barn) och dricka te! Kram
Ja! Idag håller vi alla extra tummar som går!
Qermit, ni var fantastiska! ... och ja...det blev tårar denna torsdag också
Hm.. verkar inte kommit några bb idag... eller???? Men fredagar kanske har bytts ut till måndagar istället! Måndagar är också bra bb-dagar eller hur? :O)