Inlägg från: Längtande SA |Visa alla inlägg
  • Längtande SA

Sydafrika-tråd!

Qermit skrev 2012-01-17 06:41:37 följande:
    Ja, eller iaf ett livstecken från AC och Abba så att vi vet att de kommit igång efter semestrarna igen.
    Ja det vore fantastiskt! :O)
  • Längtande SA

Skickade ett mail till Birgitta, hon svarade att det inte hänt något än, men att Abbas personal är tillbaka som vanligt. Intet tyder på krångel i alla fall, det är ju bra! Karm

• Längtande SA

Ja, denna väntan är såååå lång... MÅNGA BB VILL VI HA NUUUUUUUU!!!! Snart 15 månader har vi väntat och flera har ju väntat längre än så. Åhhhh vad jag håller tummarna för oss alla.

Roligt tycker jag också att det är att det kommer nya hit till tråden! :O)

• Längtande SA
    Flybe skrev 2012-02-01 20:23:40 följande:
    Usch vad det är tyst i tråden nu. Imorgon är det torsdag, kan det inte få komma några bb då???  Håller tummarna för det!

Ja här är det tyst! Men idag är det fredag!!!! Hoppas Hoppas Hoppaas! Kram

• Längtande SA

Ja ni... vet inte vad jag ska göra riktigt längre... Känns som man liksom väntat klart... eller vad säger ni? Glad 

Vet ni förresten om det fortfarande är par som har kvar 0-12 månader som önskemål om ålder eller om alla ändrat sin önskan till upp till 18 mån nu? I höstas nån gång var det ju ändå ganska många som in inte ändrat minns jag... I detta väntande överanalyserar man väl allt i och för sig.... 

Styrka behövs till alla som väntar både i Sverige och Norge <3

Brukar tänka på att vi ändå hade tur som fick skicka våra papper när vi fick eftersom väntetiden i Sverige också ökat så mycket, lite men klen tröst....

KRAM

Svar på tråden Sydafrika-tråd!