-
Jag vill bara skicka alla mina tankar och lyckönskningar inför torsdagen! Det ni får gå igenom ska ju bara inte få hända tycker jag... Stor kram från mig till er!iVantansTider at Wordpress skrev 2011-11-26 15:52:40 följande:Tack för era tankar. Vi känner att ni är med oss! Än så länge får vi ha dottern hos oss, och hon ger oss den kraft vi behöver i denna stund. På torsdag ska vi tillbaka till domstolen, så snälla be en bör att det går vägen för oss då!
-
Åhhhh så UNDERBART ATT HÖRA!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! -
Oj oj denna väntan! Vi är "bara" inne på vår 14 månad av väntan. Det börjar dock verkligen kännas att vi har "gått över tiden" så jag förstår verkligeb att det är ännu tuffare när man passerat den före detta max-väntetiden på 18 månader... Vet vi ungefär hur många ni är som passerat eller är på väg att passera 18 månader??
Visst är det ett egoistiskt problem att det är jobbigt att vänta, men det är också hemskt om våra älskade barn ska behöva bo många extra månader på barnhem pga administrativt trubbel, men tyvärr kan vi ju inte påverka detta så mycket. Bara konstatera att det är så... Vi är ju närmare än någonsin nu! Ja så får vi tänka... Inte trodde jag 2006 när vi bestände oss för att NU vill vi bli tre att vi skulle vänta än...men den som väntar på nåt gott som sagt...
Jag håller alla tummar som finns och några till för att det ska trilla in fler bb denna vecka!
Kram på er! -
Jag mailade henne i går också för att fråga om vår "ettårs-uppdatering" kommit fram och om det var nåt som behövdes kompletteras. Det hade den men hon hade inte hunnit titta på den eftersom hon hade mer akuta ärenden som barnbesked och resor att jobba med förtillfället, skrev hon. Så jag hoppades hela kvällen igår att jag skulle få läsa några glada nyheter här i tråden :O)gracel79 skrev 2011-12-07 19:07:49 följande:Hej!
Tyvärr inget svar från Birgitta idag heller, konsigt, hon brukar väl svara på mail? -
Ja det gör det! Nu är ju pausknappen intryckt i ganska många veckor eftersom Abba stänger.... Trodde nog att det skulle kännas skönt att slappna av en stund, men nu blev jag nog lite mer deppig istället. Vi vill ju alla höra ljudet av joller hemma... det är så tyst... men 2012 MÅSTE bli alla väntande här på trådens år ju!Qermit skrev 2011-12-15 12:30:50 följande:Tack! Den behövs...
KRAM PÅ ER ALLA! -
Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar....
Längtar längtar längtar längtar längtar längtar... Detta är ingredienserna i jul... eller hur... -
Absolut! :O) Vore mycket trevligt om alla här på tråden skulle passa in på det namnet inom kort! Eller hur? :O)LindiweSA skrev 2011-12-20 19:04:43 följande:Vet ni förresten vad Lindiwe betyder? Det är ett Zulu-namn och betyder "har väntat". Ganska passande användarnamn eller hur...
-
Hoppas alla haft en bra jul!
Såg precis att AC lagt ut de nya avgifterna för jan-april 2012.... Inte nog att många här på tråden får vänta sååååå länge, nu gick avgifterna upp 10 000 kr också.... Suck.... Ja ja, bara vi får åka till våra MYCKET MYCKET efterlängtade små älsklingar snart!!!
KRAM på er alla... -
Åh denna väntan... Försöker koncentrera mig på jobbet, men det går ju INTE!!! Styrka behövs det mycket av!
Kram till alla som väntar och till alla som är så snälla att hålla tummarna för oss alla!
Abc123: Synd att det är så långt till Göteborg! -
Tokig blir jag av detta väntande...
Ni som adopterat tidigare, vet ni vad som ingår i AC uppskattade kostnader för resa och uppehälle? Tycker det är jättesvårt att veta hur mycket pengar det är rimligt att räkna med att det går åt, om man vill göra lite utflykter, handla hem minnessaker och kläder... Tacksam för era erfarenheter!
Lovva: Vi beskrev vår tro i ord, tog några bilder från barnaktiviteter i kyrkan som vi skickade med i vår livsbok. Vi kände att tro är svårt att "bevisa", utan att man har det inom sig liksom.
Hoppas på glada besked här på sidan idag eller imorgon!