BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
haha är det sant?! Jo men förresten det har jag nog hört talas om...det skulle vara jätteroligt:))
Hur känns det idag abbi?
Vi har inga planer direkt....bara njuta av svensk sommar, men på hemmaplan!
Själv då?
Vi har inga planer direkt....bara njuta av svensk sommar, men på hemmaplan!
Själv då?
Jag ska gifta mig utomlands i sommar, så vi kommer ha fullt upp m ALLT... Men det blir säkert bra!
Håller tummarna idag Abbi, hoppas busen är medgörlig!
Yeahcarro: Tack!
Enligt min erfarenhet, så är det enklare att resa m barn ju yngre de är! När de är 3 mån ligger de ju i vagnen och hänger med på allt. Vi reste massor när jag var mammaledig m min dotter! Så passa på säger jag
ja det är enklare att resa med en 3 månaders än en 1 eller 2 åring....
själv ska vi låna min pappas stuga i höör typ en vecka med ett par kompisar o deras barn...bara komma hemmifrån lite, sen blir det lite dagsutflykter...typ skånes djurpark. har en dotter på 21 månader också så det är ju henne man får tänka på mest, som sagt den lille är nog nöjd varsom=)
Abbi: När idag har ni tid för vändningsförsök?
Hittills har vi inte planerat något speciellt inför sommaren. Vi kommer ju precis att ha flyttat in i huset så det blir väl en del att göra där. Vi har också planerat in någon liten tripp till stockholm/uppsala eftersom min man kommer därifrån och sedan har vi ju resan till Rhodos att se fram emot. Mina erfarenheter (av resande med syskonbarnen) är att det är väldigt lätt att resa med små barn. De protesterar (oftast) inte så mycket som äldre barn kan göra. De ligger bara i sin vagn och har det bra.