BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Vällingvärmaren lät väldigt smidig! Vi ska ut och resa när bebisen är ett par månader så det känns ju definitivt som en bra sak att ha med sig. Annars måste man ju hela tiden be någon hotellpersonal eller liknande att värma och de lyckas aldrig särskilt bra med det.
Jag tänkte på en sak: vad för
Slags täcke ska man ha i vagnen den första tiden? Skall man ha typ som ett vanligt täcke med påslakan eller en filt?
Hej Hej !!!!
Vi väntar en liten flicka den 29 maj och bor i Lund. Vi har tre pojkar sedan innan så vi e super glad.
Men har blivit sjukskriven pga av ryggen och nu är jag SÅ trött på att gå hemma och alla jobbar!!
Finns det någon fika sugen och promenadsugen som är hemma om dagarna!!
Jag är 30 år och lätt och glad att lära känna =))
Hoppas på svar =)
Misswiren: tack för tipset! ;) då får man köpa ett täcke som passar till vagnen också då! ;)
Det e speciella mått på sånna eller?
Jag har med köpt en åkpåse som jag tänkt ha och så får hon ha en fleeceoverall med. Blir det för varmt kan man ju alltid öppna åkpåsen och lägga på en tunnare filt istället tänker jag... Svårt tycker jag med tanke på att man inte vet hur vädret ser ut som ni säger...
Vad många frågeställningar ! Får liiiite panik när jag inte " vet" sånt här... t e x med täcken .
Hållt på och måla hela lördagen, igår var jag helt slut och har typ som träningsvärk mitt på magen, farligt? Eller är det just träningsverk? Värsta är att jag inbillar mig att hon rör sig mindre. Fick två knuffar imorse dock....
Vad många frågeställningar ! Får liiiite panik när jag inte " vet" sånt här... t e x med täcken .
Hållt på och måla hela lördagen, igår var jag helt slut och har typ som träningsvärk mitt på magen, farligt? Eller är det just träningsverk? Värsta är att jag inbillar mig att hon rör sig mindre. Fick två knuffar imorse dock....
hehe ja jag får nog göra det, och lita på mitt förnuft :)
Jag vet inte om jag har några sammandragningar, jag känner aldrig ngn dragning men ibland kan magen bli sjukt hård, men jag känner aldrig att det "drar ihop sig" . Jag får ont av att böja mig frammåt som när man ska böja sig ner och hämta ngt på golvet så gör det ont mitt på magen. Hoppas hon sätter igång och kickar mig lite till så jag riktigt kan slappna av.